וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ חזן חש ברע ונותח בבית חולים; לא נשקפת סכנה לחייו

חבר הכנסת מהליכוד הגיע לבילינסון ועבר ניתוח בהרדמה מלאה, שם התברר כי ניתק וריד בגופו. "תודה על ההתעניינות במצבי", מסר. אביו, יחיאל חזן: "מקווים שהכול יהיה בסדר"

צילום: מאצ'י הוף עריכה: ניר חן

(אורן חזן בריאיון על משפטו, בחודש שעבר)

ח"כ אורן חזן (הליכוד) אושפז שלשום (שישי) בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה, לאחר שחש ברע. לאחר שעבר בדיקות, הבוקר הוא נכנס לחדר ניתוח כדי לעבור טיפול תחת הרדמה מלאה. לא נשקפת סכנה לחייו.

במהלך הניתוח התגלה כי ניתק וריד בגופו ויצר דליפה גדולה של דם. הניתוח הסתיים בשעות הצהריים ולאחריו הועבר חזן לחדר התאוששות, שבו שהה במשך כמה שעות. בעקבות האשפוז בוטלה השתתפותו של חזן במשלחת ח"כים שצפויה להמריא הערב לאגרנטינה, פרגוואי ואורוגוואי. במשלחת משתתפים, בין היתר, יו"ר הקואליציה דוד ביטן (הליכוד), נאוה בוקר (הליכוד) וחיליק בר (המחנה הציוני).

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
מי הזיז את המפלגה שלי? בימין השמרני מתמודדים עם מגמות חדשות
הישג למורדים בסוריה: העיר הצפונית מנביג' שוחררה מידי דאעש
מחשש לטרור: צרפת מבטלת אירועי ספורט ותרבות ברחבי המדינה

ח"כ אורן חזן, פתיחת מושב הקיץ של הכנסת. 23 במאי 2016. נועם מושקוביץ
חש כאבים עזים בבטנו. ח"כ חזן בפתיחת מושב הקיץ של הכנסת, בחודש מאי/נועם מושקוביץ

מלשכתו של חזן נמסר כי "ח"כ אורן חזן התאושש מהניתוח ונמצא בהכרה מלאה, הניתוח עבר בהצלחה. ח"כ חזן מוסר תודה רבה לכל החברים על ההתעניינות במצבו. הוא יישאר מספר ימים להשגחה בבית החולים בילינסון".

ח"כ לשעבר יחיאל חזן, אביו של חבר הכנסת, מסר כי בנו היה בחדר ניתוח כשעתיים. "משהו התפוצץ לו בבטן, כנראה וריד וזו אולי תוצאה של מאמץ". יחיאל חזן הוסיף כי בנו הגיע למיון עקב כאבים עזים בבטנו. "עשו לו בדיקות כל הלילה ובבוקר הוחלט להכניס אותו לניתוח. אנחנו מתוחים ומקווים שהכול יהיה בסדר".

(עדכון ראשון: 12:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully