וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא מזגן - ובשיא החום: הפסקת חשמל יזומה בגן עם מאה ילדים

5.8.2016 / 0:39

למרות החום הכבד, חברת החשמל תיזום הפסקת חשמל בגן של נעמ"ת בשעות היום. מנהלת הגן והורים מודאגים פנו בבקשה לדחות את העבודות בשלושה ימים – לאחר יציאת הילדים לחופשה – אך סורבו. "כך נראה מונופול שלא מתחשב באזרחים"

עריכה: מתן חדד

חברת החשמל תיזום הפסקת חשמל בגן של נעמ"ת שבו מאה ילדים ביום ראשון מהשעה 09:00 בבוקר ועד 16:00. מנהלת הגן פנתה אל חברת החשמל בבקשה לדחות את הפסקת החשמל בשלושה ימים, לאחר יציאת הילדים לחופשת הקיץ, אך נענתה בסירוב ובתגובה: "זה תוכנן מראש".

ברק אביב, אחד האבות בגן ועורך דין במקצועו, החליט לשלוח מכתב דחוף מטעם ההורים ומנהלת הגן. "למרות פניות שלי, של המנהלת ושל הורים נוספים אליכם, לא הסכמתם לדחות את ניתוק החשמל בגן בשלושה ימים בלבד – לאחר שהגן יצא לחופשת הקיץ שלו", כתב. "יצוין כי בגן קיימות ארבע כיתות לגילאים שונים, מגיל חצי שנה ועד גיל ארבע, וניתוק החשמל ישאיר מאה ילדים ללא מזגנים, אור ומטבח פועל. במעון מכינים לילדים ארוחות בוקר וצהריים, וניתוק החשמל יגרום לפגיעה משמעותית בטיפול בילדים. בנוסף החום הכבד עלול לגרום להתייבשות אצל הילדים הקטנים וכן לפגיעות נוספות. כל פגיעה שתיגרם לילדים תהיה על אחריות חברת חשמל והממונים על האזור".

עוד בוואלה! NEWS:
תבעה את העירייה בגלל תחנת אוטובוס מצחינה - וזכתה בשקל אחד
המתנדב שהתלונן על הטרדה מצד שוטר: "במשטרה לא רצו שאחזור"
לטובת הדיירים במגדלי היוקרה - פונה המעוז החינוכי של בני הנוער

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אטימות ובירוקרטיה לא חיונית". מכתב התלונה ששלחו ההורים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בחברת החשמל אומרים שהפסקת החשמל תוכנה מראש ואי אפשר להזיז הפעילות. מדובר באטימות ובירוקרטיה לא חיונית", אמר אביב לוואלה! NEWS. "כנראה שאת חברת החשמל לא ממש מעניין שלום הילדים. מדובר בשיא הקיץ, מה עם הבריאות של הילדים שלנו? קיבלנו מהם תשובות לקוניות, וככה נראה מונופול שיכול לעשות מה שהוא רוצה מבלי להתחשב בטובת האזרחים".

חברת החשמל הגיבה לפנייה וטענה כי כל במקום מתוכננת עבודה מורכבת לשדרוג רשת החשמל, שדחייתה תעכב את העבודות בחודשים רבים. "חברת החשמל הודיעה מראש על העבודה, ובעקבות פניית ההורים אף צמצמה את משך ההפסקה למינימום האפשרי", נכתב. "צר לנו על חוסר הנוחות, אולם החברה נדרשת לבצע עבודות שדרוג לפני החורף לטובת אספקת חשמל סדירה באזור. החברה תשתדל לצמצם ככל שניתן את משך העבודה, אף מעבר לצמצום שנעשה בעקבות פניית ההורים".

(עדכון ראשון: 22:40)

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חברת החשמל הודיעה מראש על העבודה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully