וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא קיבל מינוי: יועצו הפוליטי של ראש הממשלה יסיים את תפקידו

4.8.2016 / 19:10

בשבועות האחרונים התנהלו מגעים לשילובו של קובי צורף, יועצו של ראש הממשלה, במסגרת סבב מינויים בלשכה. אולם, המגעים הללו הסתיימו בפרישתו של צורף ובמעברו למגזר הפרטי. נתניהו: "צורף צלח אתגרים פוליטיים רבים"

קובי צורף, יועצו הפוליטי של ראש הממשלה בנימין נתניהו. פייסבוק, צילום מסך
לאחר שלא קיבל מינוי, יעבור למגזר הפרטי. צורף/צילום מסך, פייסבוק

יועצו הפוליטי של ראש הממשלה, קובי צורף, צפוי לסיים את תפקידו – כך הודיעו היום (חמישי) בליכוד. בהודעה מטעם המפלגה נמסר כי צורף יעבור למגזר הפרטי, וכי הוא "הודה לראש הממשלה על הזכות הגדולה לעבוד תחתיו וללמוד מניסיונו הרב ומפעילותו הרבה לטובת מדינת ישראל ולמען עם ישראל". ראש הממשלה בנימין נתניהו איחל לצורף בהצלחה בדרכו החדשה ואמר: "אני מודה לצורף על עבודתו המקצועית והמסורה ועל תרומתו לתנועת הליכוד במהלך השנתיים האחרונות, שבהן צלח אתגרים פוליטיים רבים".

עוד בוואלה! NEWS:
סוף לספאם וחופשת מחלה של ילד לשני הורים: הלילה האחרון של מושב הקיץ
"האייר פורס 1 הישראלי": המטוס החדש של ראש הממשלה נחת בנתב"ג
הקלת המכרז ואיסור ביזוי המשכן: אושר חוק ערוץ הכנסת

צורף מסיים את תפקידו על רקע מגעים שהתנהלו בשבועות האחרונים במסגרת סבב מינויים מתוכנן בלשכת ראש הממשלה לשילובו כראש הלשכה. המגעים הללו עלו בתוהו, וצורף עובר למגזר הפרטי. במסגרת סבב המינויים, ראש הלשכה דוד שרן, המשמש גם כראש הסגל, צפוי להתמנות למזכיר הממשלה. לתפקיד ראש הסגל הבא צפוי להתמנות במקומו של שרן מקורבו של ראש הממשלה ומנכ"ל חברת "אוויס ישראל" לשעבר, יואב הורביץ. על אף שלשכת ראש הממשלה הודיעה על מינוים של שרן והורוביץ לפני למעלה מחודשיים, המינויים טרם יצאו לפועל ואושרו בממשלה.

ההודעה על עזיבתו של צורף מגיעה לאחר שמוקדם יותר השבוע הודיעה לשכת ראש הממשלה כי ממלא מקום ראש המטה לבטחון לאומי (מל"ל), יעקב נגל, דחה את הצעת נתניהו להתמנות לתפקיד במינוי קבע. נגל סירב למינוי לאחר שהמועמד המקורי לתפקיד, תא"ל אבריאל בר יוסף, הודיע כי החליט לוותר עליו על רקע בדיקה בעניינו בחשד שפעל לכאורה בניגוד עניינים, כאשר שימש כמשנה לראש המל"ל ובמקביל עבד כיו"ר הנהלת נמל חיפה.

בשבועות האחרונים החל רן ברץ לשמש כיועץ בכיר ומנהל צוות התקשורת והדוברות של נתניהו. ברץ היה מיועד להתמנות לתפקיד ראש מערך ההסברה, אך מינויו, שעורר סערה בעקבות התבטאויות עבר חריפות נגד הנשיא ראובן ריבלין ונשיא ארצות הברית, ברק אובמה, נתקל בהתנגדות בנציבות שירות המדינה והוא מונה במקום זאת לתפקיד מנהל יחידת הדוברות. לפי ההערכה במערכת הפוליטית, דוברו של ראש הממשלה, בועז סטמבלר, צפוי לעזוב בקרוב את תפקידו.

שיחת טלפון עם גילה גמליאל על השרים המתנגדים למינוי רן ברץ. מערכת וואלה!
מונה לראש יחידת הדוברות, לאחר התבטאויות חריפות. ברץ/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully