וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב גם פוקימון? הענפים הכי תמוהים באולימפיאדה

3.8.2016 / 13:56

באולימפיאדה הקרבה לא תצפו רק בשחייה ובאתלטיקה קלה. גם אופני BMX, קפיצות על טרמפולינה ומיני ענפים שבחיים לא תיתקלו בהם מחכים לשריקת הפתיחה. צפו בסרטון הקצר: מהם הענפים הביזאריים שהיו באולימפיאדה אי פעם, מה הכי תמוה בריו 2016 ומה זה בכלל קרוקט?

כתיבה ובימוי: הילה קובו, עריכת וידאו: רן צימט, נטלי זברו, עיצוב גרפי: אביחי ברוך, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, תמונות: AP, אימג'בנק - Gettyimages

הסיסמה המפורסמת של המשחקים האולימפיים היא: "מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר" אבל בענפים רבים באולימפיאדה הספורטאים לא ממש קופצים. או רצים. או מזיעים.
יש ענפים שמעולם לא נתקלתם בהם, יש כאלה שהפעם האחרונה שנתקלתם בהם הייתה בגן חובה, ויש ענפים שלא היה לכם מושג שהם אולימפיים.
זה לא אומר שהם לא קשים או דורשים ריכוז שיא - הם רק לא ממש מוכרים, לפחות לא לישראלים.
אפילו גולף, שנכנס השנה למשחקים האולימפיים בריו ושלישראל יש בו נציגה, נתפס בציבור - עם כל הכבוד לטייגר וודס בשעתו הגדולה - כתחביב של עשירים מקשישים על מדשאות מוריקות.

אילו ענפים כללו האולימפיאדה בעת העתיקה והאולימפיאדה הראשונה בעת המודרנית? באיזו אולימפיאדה היו הענפים הכי "ביזאריים"? אילו משחקי כדור ואומנויות לחימה אקזוטיות ברשימת הענפים האולימפיים - ואילו בחוץ? מי בכלל קובע מה בפנים ומה בחוץ? איזה ענפים מוזרים הוצאו לתמיד מהאולימפיאדה? איפה יש ענפים משעשעים יותר לצפייה - באולימפיאדת הקיץ או באולימפיאדץ החורף? ומה הם בדיוק "קרוקט" ו"כדור באסקי"? צפו בפרק הקצר של "וואלה, הבנתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully