וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה בביקיני ניפצה שמשת רכב משטרה בכפות רגליה החשופות

5.8.2016 / 6:31

אישה שיכורה בביקיני שנעצרה הצליחה לנפץ את השמשה הקדמית של ניידת המשטרה - בכפות רגליה החשופות. היא הובלה לניידת לאחר שהייתה מעורבת בקטטה בבריכת שחייה ברוסיה

יוטיוב

המשטרה נתפסה בחולשתה כשאישה שיכורה בביקיני הצליחה לנפץ לה את הניידת וכמעט לברוח משם. לא ברור מי האישה הזאת ומה הסיכוי שהוענקו לה כוחות על מאיזו עקיצת עכביש - אך גם אתם תתקשו להישאר אדישים אל מול הקלות המפתיעה בה הצליחה לשבור את השמשה הקדמית של רכב המשטרה בכפות רגליה היחפות - ולצאת מזה ללא פגע.

החשודה נעצרה בשבוע שעבר ברוסיה אחרי ששתתה יותר מדי והחלה להכות אישה אחרת בבריכת שחייה מקומית. היא הובלה לניידת המשטרה וניסתה לדחוף את הדלת הקדמית, בעוד אחד השוטרים חוסם אותה. היא לא ויתרה ועברה לשמשה הקדמית - אותה הצליחה להעיף בבעיטה החוצה. השוטר המופתע הכה את האישה ברגל וצעק עליה, אך הפייטרית לא נרגעה - שלפה את הטאבלט שלה והחלה לתעד בוידאו את השוטר המובך.

אישה שיכורה בביקיני מנפצת חלון של מכונית משטרה. צילום מסך
אישה שיכורה בביקיני מנפצת את השמשה של ניידת המשטרה/צילום מסך

האירוע צולם בסמארטפון ע"י עובר אורח ששיתף אותו ברשתות החברתיות ומאז הפך לויראלי. האישה עומדת בפני מספר האשמות כולל שיכרות והתנגדות למעצר, צפויה לשלם קנס כספי ועומדת בפני עונש מאסר אפשרי של 15 ימים.

עוד באותו נושא

מי נתן לו רישיון? הפעלול המסוכן שכמעט הרג את נהג המונית

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully