וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעירום מלא: התמונות החושפניות של מלניה טראמפ

העיתון ניו יורק פוסט פרסם תמונות של אשת המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב, מהתקופה שבה הייתה דוגמנית צעירה. לדברי הצלם הצרפתי שצילם אותה, "היא הייתה נהדרת". טראמפ: "זה מאוד אופנתי באירופה"

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

העיתון ניו יורק פוסט פרסם היום (ראשון) תמונות חושפניות של מלניה טראמפ, רעייתו של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, מהתקופה שבה הייתה דוגמנית. לפי הצלם הצרפתי אלה דה בסוויל, שצילם את התמונות, הן נלקחו ב-1995 במנהטן, אז הייתה טראמפ, ילידת סלובניה, בת 25.

בתמונות נראית רעייתו של המיליארדר כשהיא ערומה לחלוטין, פרט לנעלי עקב גבוהים. "מלניה הייתה נהדרת והיא אישיות נפלאה, היא הייתה מאוד נחמדה איתי", סיפר הצלם הצרפתי לניו יורק פוסט. הוא ציין כי הדוגמנית לשעבר מעולם לא הרגישה שלא בנוח להצטלם בעירום. אחת התמונות הופיעה בינואר 1996 בגיליון של המגזין הצרפתי מקס, שהפסיק לצאת לאור ב-2006.

עוד על הבחירות בארה"ב
טראמפ על האב המוסלמי השכול שיצא נגדו: אשתו לא קיבלה רשות לדבר
גרמניה נגד טראמפ: "בחירתו תיפגע ביחסים בין אירופה לארצות הברית"

מלניה טראמפ בצילומי עירום ב-1995. New York Post, אתר רשמי
הגיעה לניו יורק ב-1995. מלניה טראמפ/אתר רשמי, New York Post
מלניה טראמפ בצילומי עירום ב-1995. New York Post, אתר רשמי
מלניה טראמפ בצילומי עירום ב-1995/אתר רשמי, New York Post

לדברי הצלם דה בסוויל, ההשראה לתמונות הייתה תקופת הרנסנס וגוף האישה. "אני סבור שזה חשוב להראות את היופי ואת החופש של האישה ואני מאוד גאה בתמונות האלו, משום שהן מפארות את יופיה של מלניה", אמר.

כשנשאל על התמונות, אמר דונלד טראמפ לניו יורק פוסט כי "מלניה הייתה אחת הדוגמניות המוצלחות ביותר והצטלמה פעמים רבות, כולל לשערים של מגזינים גדולים. התמונה הזאת צולמה למגזין אירופי בטרם הכרתי אותה. באירופה, תמונות כאלו הן מאוד אופנתיות ונפוצות".

ב-1998 הוצגה מלניה לטראמפ במהלך מסיבת שבוע אופנה בני יורק. הם התחתנו כעבור שבע שנים באחוזתו של טראמפ במאר א-לאגו בפאלם ביץ', פלורידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully