וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כותרות השבת: מחשבי המטה של קלינטון נפרצו, מתקפת סייבר ברוסיה

16 הרוגים בהתרסקות כדור פורח בטקסס. ארדואן הודיע שיבטל את התביעות שהגיש בגין העלבתו. בסוריה דווח כי מפקד גדוד בצבא אסד נפצע מירי טיל של צה"ל באזור קוניטרה, וגל הצתות ברחבי הארץ. אלו הכותרות שעשו את השבת

נמלטים מהמצור הקטלני: עשרות משפחות החלו במסע החוצה מחאלב

עשרות משפחות של אזרחים שהיו תחת המצור של צבא אסד בחאלב שבסוריה יצאו בסוף השבוע דרך שלושה מהמסדרונות ההומניטריים שנפתחו על ידו – כך דיווחה היום סוכנות הידיעות הסורית "סאנא". בתחילת השבוע הודיע הצבא כי חסם את כל דרכי האספקה למזרח העיר וקרא למורדים שבתוכה – בנוסף ל-250 אלף האזרחים – להניח את נשקם. זאת, לאחר שבועיים של קרבות עזים בין כוחות המשטר למורדים.

משנפתחו המסדרונות ההומניטריים, המשפחות הובלו באוטובוסים למקלטים זמניים בסיועו של הצבא, שצר על חאלב בכוחות משותפים עם צבא רוסיה שפועל במקום. כמו כן, "סאנא" דיווחה כי חלק מהמורדים נכנעו לכוחותיו של אסד – אולם המרכז הסורי לזכויות אדם טרם התייחס לדיווחים.

נקמה אמריקנית? מתקפת סייבר על מחשבי הממשל ברוסיה

שירותי המודיעין של רוסיה הודיעו היום כי מחשביהם של כ-20 ארגונים, כולל רשויות המדינה וחברות ביטחוניות, נפרצו. לפי ההודעה, מדובר במתקפה מכוונת ומתואמת. ההודעה של רוסיה מגיעה יממה אחרי הפריצה למחשביהם של המפלגה הדמוקרטית בארצות הברית, בהם גם מחשבי המטה של המועמדת הילרי קלינטון וההאשמה האמריקנית כי רוסיה היא האחראית.

שירות הביטחון הכללי ברוסיה (FSB) עדכן כי תוכנות הריגול שנמצאו במחשבים, כמו גם אופן הטמנת הווירוסים במחשבים, זהה לזה שננקט במתקפות סייבר שאירעו בעבר במדינה ובמדינות נוספות. "משאבי טכנולוגיית מידע של גופים ממשלתיים, מוסדות צבאיים ומדעיים, חברות ביטחוניות וגופים אחרים נדבקו בווירוס", נמסר בהצהרת ה-FSB.

ארה"ב: 16 בני אדם נהרגו בהתרסקות כדור פורח בטקסס

16 בני אדם נהרגו היום בהתרסקות כדור פורח בטקסס שבארצות הברית. התאונה התרחשה בשטח מרעה ליד העיר לוקהרט, לאחר שעדי ראייה דיווחו כי הכדור עלה באש. הנסיבות המלאות של האירוע טרם ברורות והמועצה הלאומית לבטיחות התחבורה פתחה בחקירה.

השריף המקומי הודיע כי נערכות פעולות לזיהוי ההרוגים. מאוחר יותר הערב צפויה להתכנס מסיבת עיתונאים, ברשות השריף, עם פרטים על אודות התאונה.

דיווח בסוריה: מפקד גדוד בצבא אסד נפצע מירי טיל של צה"ל

הארגון הסורי לזכויות האדם דיווח אתמול, מפי מקורות שונים, כי מפקד של אחד הגדודים ב"פוג' הגולן", חלק מכוחות משטר אסד, נפצע שלשום בצהריים מפגיעת מטילים ששיגר לעברו כוח של צה"ל באזור קוניטרה. לפי כלי תקשורת שונים, מדובר במפקד מג'ד חימוד.

גורמי צבא סירבו להתייחס לפרסומים על אודות תקיפות ישראליות בשטח הסורי. ביומיים האחרונים התגברו חילופי האש בצד הסורי ברמת הגולן ליד גבול ישראל. בתגובה לכך הקפיץ צה"ל כוחות לאזור, וישנה פעילות ערה של כלי טיס של חיל האוויר בקרבת הגבול.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"הפעם אהיה סלחן": ארדואן יבטל את התביעות שהגיש בגין העלבתו

נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן הודיע אמש כי הוא מבטל את התביעות שהגיש בגין העלבתו. באירוע בבירה אנקרה נשא ארדואן דברים לזכר הרוגי ניסיון ההפיכה הצבאית שנכשל במדינה לפני כשבועיים, ואמר כי "בפעם הזאת בלבד, אהיה סלחן ואסוג מכל התביעות נגד ההעלבות הרבות וחוסר הכבוד שהופנו נגדי". הוא הוסיף כי ארצו מצויה במצב רגיש וכי לתחושתו "אם לא נשתמש בהזדמנות הזאת נכון, זה ייתן לאנשים זכות לתפוס אותנו בצווארון. על כל חלקי החברה, פוליטיקאים בראשם, להתנהג בהתאם למציאות החדשה הזאת".

מאות בני אדם הואשמו בהעלבת הנשיא מאז ניסיון ההפיכה במדינה, כאשר בחלק מהמקרים מדובר בהעלבה ברשתות החברתיות. שר הפנים של טורקיה, אפקאן עלא, אמר אתמול כי הרשויות במדינה עצרו בסך הכול 18 אלף איש בעקבות ניסיון ההפיכה, לפני כשבועיים. לדבריו, מתוך אותם עצורים, 9,677 איש נכלאו וממתינים למשפט.

דיווח: מחשבי מטה הקמפיין של הילרי קלינטון נפרצו

רשת המחשבים של מטה הקמפיין של המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון נפרצה כחלק מגל הפריצות למחשבי המפלגה הדמוקרטית – כך דיווחה אמש סוכנות הידיעות רויטרס, מפי גורמים המעורים בפרטים. הפריצה מגיעה לאחר שתי פריצות לארגונים של המפלגה - האחרונה שבהן, שנחשפה אתמול בבוקר, אירעה בארגון האחראי על גיוס כספים עבור מועמדים לבית הנבחרים. לפי גורמים שונים, מחלקת הביטחון הלאומי במשרד המשפטים האמריקני מעורבת בחקירה – סימן לכך שממשל אובמה הסיק כי מדינה זרה אחראית לפריצות. בכירים אמריקניים האשימו את רוסיה באירועים, וזו הכחישה בתוקף.

מטה הקמפיין של קלינטון הגיב לדיווח על הפריצה ואישר כי מאגר נתונים של המפלגה הדמוקרטית שבו השתמשו המטה וגופים נוספים נפרץ כחלק מגל הפריצות למאגרי המידע של המפלגה. עם זאת, נמסר כי מומחי סייבר חיצוניים שבדקו את מערכת המחשוב של המטה לא מצאו הוכחות כי המערכות הפנימיות נפרצו.

חשד להצתה ב"אומן 17" בירושלים: המועדון עלה באש, אין נפגעים

שריפה פרצה היום סמוך לשעה 6:50 במועדון "האומן 17" באזור התעשייה תלפיות שבירושלים וקיים חשד כי מדובר בהצתה. ארבעה צוותי כיבוי הוזעקו לזירה, והבחינו באש ובעשן הבוקעים מחלונות המועדון המוכר, שהיה סגור הלילה לקהל.

מהמשטרה נמסר כי השריפה החלה בחדר בקרה הנמצא בקומה העליונה של המועדון. כוחות הכיבוי, בפיקודו של רשף מנשה נחום, החלו מיד בפעולות כיבוי, מניעת התפשטות האש לכלל הבניין, סריקה אחר לכודים ואוורור הבניין מהעשן הרב שהצטבר בו. הושגה שליטה בשריפה תוך זמן קצר, ובמקום לא אותרו נפגעים או לכודים.

שריפה פרצה בביתו של השף רפי כהן בתל אביב; אין נפגעים

שריפה פרצה היום בסביבות השעה 11:00 בביתו של השף רפי כהן, הבעלים של מסעדת "רפאל", בשכונת נווה צדק בתל אביב. בזמן השריפה לא היה איש בבית, אך לדירה נגרם נזק רב. כלבו של השף שהה בדירה, והוא חולץ ופונה למקום בטוח.

לראשונה בארה"ב: חשש שיתושים החלו להפיץ במדינה את נגיף הזיקה

הרשויות במדינת פלורידה דיווחו אתמול על האפשרות של הימצאות יתושים הנושאים את הנגיף זיקה בתוך גבולות ארצות הברית. מושל המדינה ריק סקוט הודיע כי ארבעה בני אדם – אישה ושלושה גברים - נדבקו ככל הנראה כתוצאה מעקיצת יתוש באזור המתפרס על שטח של 2.5 קילומטרים רבועים במיאמי.

"עבדנו קשה כדי להתכונן להגעת הנגיף ולרע מכל", אמר סקוט והוסיף: "נוסיף להשקיע כל משאב אפשרי למאבק בהתפשטות זיקה במדינה". רשויות הבריאות טרם איתרו יתושים הנושאים את הנגיף, אך נשללה האפשרות כי הארבעה נדבקו בעת שהיו במדינה זרה או כתוצאה מקיום יחסי מין עם אדם הלוקה בזיקה.

שוטרים הוזעקו בגלל חשד לקטטה – וגילו מעבדת סמים בחדר מלון בדרום

המשטרה הוזעקה היום לפנות בוקר לחדרם של ארבעה עובדים במלון בים המלח, בעקבות צעקות רמות שעלו ממנו ועוררו את חשדם של העובדים האחרים. כשהגיעו השוטרים גילו כי המרפסת בחדרם של העובדים, העוסקים בשיפוצים, הוסבה למעבדת סמים שבה שתילי קנאביס בגדלים שונים. הארבעה נעצרו והועברו לחקירה בתחנת משטרה בערד, והיום תוגש בקשה לבית המשפט להאריך את מעצרם.

מחקירה ראשונית עלה כי בין העובדים, שהיו שיכורים, התפתח ויכוח קולני שהעלה את חשדם של העובדים המתגוררים בחדרים הסמוכים. הם פנו למוקד 100 של המשטרה ולמקום הוקפצו שוטרים, שגילו את הסמים בעת שערכו סריקה בחדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully