וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: גבר ואישה נרצחו בגרזן בשל חוב על חבילות ביסקוויטים

מוכר במדינת אוטר פרדש שבצפון הודו ערף את ראשו של הבעל והכה למוות את אשתו, לאחר שאלו ביקשו זמן נוסף כדי להשיב לו 22 סנט. השניים, בני מעמד נמוך, נרצחו בעודם בורחים לשדות

ספק 500

בני זוג בצפון הודו נרצחו אמש (חמישי) בגלל ויכוח על ביסקוויטים בסך 15 רופי (22 סנט) - כך מסרה המשטרה במדינת אוטר פרדש. לפי ההודעה, השניים היו בני המעמד הנמוך דלית והם נרצחו על ידי מוכר ממעד גבוה יותר. הוא ערף את ראשו של הגבר והכה את האישה למוות אחרי שאלו ביקשו זמן נוסף כדי לשלם על ביסקוויטים שרכשו ממנו. הוא נעצר.

המשטרה מסרה לסוכנות ידיעות מקומית כי התקרית אירעה במחוז מינפורי בשעות המוקדמות של יום חמישי, כשבני הזוג היו בדרכם לעבודה. לפי הדיווחים, הם נתקלו במוכר שביקש מהם להשיב את הכסף על שלוש חבילות ביסקוויטים שרכשו ממנו כמה ימים קודם לכן עבור ילדיהם.

עוד דווח כי הזוג השיב לו כי הם יחזירו את החוב בהמשך הערב, לאחר שיקבלו את המשכורת היומית שלהם. "בזמן שהוא צעק עליהם, הם החלו ללכת לעבר השדות. הוא רץ לביתו הסמוך וחזר עם גרזן. הוא תקף פעמים רבות את הבעל ואז את האישה, שניסה לחלץ אותו. השניים מתו במקום", סיפרה נדים, תושבת המקום, לעיתון "אינדיאן אקספרס".

בני קהילת הדלית הגרים בכפר חסמו את הדרכים המובילות אליו במחאה על התקרית. מוקדם יותר החודש הותקפו ארבעה גברים מהקהילה בידי מקומיים בזמן שניסו לפשוט את עורה של פרה מתה במדינת גוג'ראט שבמערב הודו.

כוחות משטרה במנאלי, הודו, במסגרת חקירת אונס תיירת אמריקנית, 2013. AP
המוכר נעצר. שוטרים הודים בעיירה מנאלי, שבצפון המדינה, 2013/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully