וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי יש שפתיים יותר גדולות? כפילי הקרדשיאנס בקרב דיוות קטלני

1.8.2016 / 8:40

שני גברים בזבזו עשרות אלפי דולרים כדי להיראות כמו קים קרדשיאן וקיילי ג'נר - וכנראה שאין מקום בביצה לשני כפילים. השניים, שנראים כמו טעות טרגית של מנתח חסר ניסיון, פרצו בקרב עקיצות בפייסבוק שלא מבייש דיוות גדולות באמת

קרדיט ווידאו – צילום חובבים, אינסטגרם, Jordan James Parke

בסרטון – ג'ורדן פארק שעבר עשרות ניתוחים כדי להיראות כמו קים קרדשיאן

בזמן שישנתם, קרב דיוות עקוב מדם התחולל בדפי הפייסבוק בין שני כפילי קרדשיאנס שלא הצליחו לעצור את הקנאה. זה שהתפרסם כבר לפני שנתיים, ג'ורדן ג'יימס פארק בן ה-25 מבירמינגהם, החליט לפרסם את דעתו על הכפיל שמנסה לגנוב לו את התואר - ג'יימס הולט בן ה-22 מבורי, אנגליה, שהתפרסם ממש לאחרונה אחרי שעשה מילוי שפתיים קיצוני והגדלת ישבן. פארק לא התלהב מהחיקוי החדש שלו וקיבל פינה קטנה בכתבה על הולט שהתפרסמה במגזין אמריקאי. כמובן שכשהולט ראה שפארק נדחף לו לכתבה - זה העלה לו את הדם לשפתיים והוא מיהר לפתוח עליו את הפה, "אני שמח על הכפולה שקיבלתי במגזין האמריקאי, אבל למה הם מנסים לשייך בין ג'ורדן ההוא לסיפור שלי?".

פארק, כדיוות קרדשיאן שהוא, לא נותר חייב והגיב: "כשמישהו שונא אותך, ובלא ידיעתך אתה גונב לו את אור הזרקורים! #בייאוחצ', #יותרחיקוימאשרכפיל". אאוץ'!

ג'יימס הולט הוציא 28 אלף דולר על שלל הניתוחים הפלסטיים שעבר - ואת כולם מימנו לו לא פחות מ-3 "שוגר דדיז" שלטענתו פשוט "אוהבים לראות אותו מאושר". ג'ורדן פארק מתייחס גם לזה בתגובה שלו: "שלושה שוגר דדיז, ואתה עדיין נראה כמו מישהו מתכנית ריאליטי על נזקקים #נערליווי" והוסיף: "לך תעשה ניתוח אף ותסתפר, ואחר כך תחזור. עדיף שתנסה להשתוות לכמות הסיקור שיש עליי בטלוויזיה ובעיתונים".

ג'יימס הולט. פייסבוק, צילום מסך
רגע, זו קיילי ג'נר או ג'יימס הולט?/צילום מסך, פייסבוק

הולט, בצעד מפתיע, סירב לרדת נמוך וענה לו: "מה הקטע של התחרות? אתה מרגיש מאויים, ג'ורדן? למה אתה כזה אובססיבי לגבי, ג'ורדן פארק? אתה עד כדי כך נואש להופיע בכתבה קטנה שאתה מתקשר ונותן ציטוטים בחינם. אנחנו בבירור שני אנשים מאוד שונים. אתה תתרכז בחיים שלך, ואני בשלי". תשובה יחסית בוגרת - אולם אז הגיעה העקיצה: "אני לא צריך להוכיח את עצמי למישהו כמוך. היית רוצה שיער כמו שלי". ביי ביצ'ס!

פארק סיפר לחדשות "מנ'צסטר איבנינג" שזו לא הפעם הראשונה שהוא וג'יימס מתקוטטים: "זאת לא מלחמת הפייסבוק הראשונה שלנו. הוא כל הזמן מנסה לגרור אותי למקומות האלה. זה מצחיק אותי. הוא שונא אותי כי הסיפור שלו לא זוכה לתשומת לב גדולה כמו שלי".

עוד באותו נושא

הוציא 150,000 ד' כדי להראות כמו קים קרדשיאן - ופניו החלו לדלוף

לכתבה המלאה

בצעד נואש לחקות את אלילותיהם, קיילי ג'נר וקים קרדשיאן, עברו השניים שלל ניתוחים - שהבולט מכולם הוא בשפתיים. ג'יימס הולט, הצעיר מהשניים, עבר את הניתוח הפלסטי הראשון שלו כשהיה בן 17. הוא הוציא עד היום 13 אלף דולר על תיחזוק השפתיים בלבד, אותן הוא ממלא כל חודשיים ב-30 מ"ל מילוי. הוא הוציא כ-4 אלף דולר על הזרקות בוטוקס ועוד 2,600 דולר על מילוי לחיים, מתחת לעיניים וקו הלסת. הוא שוקל בחיוב להסיר 6 צלעות מגופו כדי להשיג את מראה "שעון החול" האידיאלי. באוגוסט הוא יטוס לפולין כדי לעבור ניתוח אף והשתלת סנטר. בנוסף יעבור יישור בהונות ויעביר שומן מבטנו לישבנו. לטענתו, שלושת ה"שוגר-דדיז" שממנים לו הניתוחים, לא מקבלים ממנו שירותים מיניים תמורת כספם - אלא עושים את זה בשביל הפאן. נשמע קצת מופרך, אבל מה בכתבה הזאת לא נשמע מופרך?

ג'יימס הולט. פייסבוק, צילום מסך
ג'יימס הולט לפני ואחרי הניתוחים/צילום מסך, פייסבוק

ישנם קווי דמיון ברורים בין הולט לפארק, שבשנת 2015 הודה שהוא לא מסוגל יותר להזיז את הפרצוף שלו אחרי שעבר במהלך 4 השנים האחרונות כמעט 50 ניתוחים פלסטיים בשווי של יותר מ-130 אלף דולר. מלבד מילוי שפתיים, הוא קעקע גבות, עבר הסרת שיער בלייזר והזרקות בוטוקס. הוא היה בן 21 כשמילא לעצמו לראשונה את השפתיים ומאז הן רק הלכו וטפחו.

הוא סיפר: "לפעמים מילוי השפתיים יכול לדלוף החוצה מהצדדים. זה די מפחיד. השפתיים שלי זקוקות לטיפול. אני מודאג. אם הן ימשיכו לדלוף, בסופו של דבר אשאר עם שפתיים קטנות שוב, וזה לא אני. השפתיים שלי שינו אותי כאדם, ואני אהיה כל כך רגיל ומשעמם בלעדיהן".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully