וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של החייל שטבע למוות: "הוא הבן היחיד שלי, היה הכול בשבילי"

שלומי גבאי

28.7.2016 / 0:30

שעות ספורות לאחר שבנה טבע למוות במאגר מים ליד כיסופים, ספדה לו אמו סבטה בדמעות. "הוא היה ילד מדהים, היה בינינו קשר מיוחד", אמרה, "סיפר שהוא מבלה ויחזור מחר". דודתו ריטה: "ילד כזה מקבלים פעם באלף שנה"

צילום: שי מכלוף, עריכה: אביב אירגז

"אילן היה הבן היחיד שלי, הוא היה הכול בשבילי, אהבתי אותו מאוד", סיפרה אמש (שלישי) בדמעות סבטה, אמו של החייל אילן יענקילוביץ', בן 19, שטבע למוות במאגר אור הסמוך לקיבוץ כיסופים שבעוטף עזה. "הוא היה ילד מדהים, טוב לב, עזר לי בכל, היה בינינו קשר מיוחד", אמרה בדמעות, והוסיפה: "בשעה 12:00 הוא התקשר וסיפר לי שהוא מבלה וכיף לו ומחר יגיע הביתה. כואב לי מאוד".

דודתו ריטה סיפרה כי "ילד כזה אפשר לקבל רק פעם באלף שנה". "אילן תמיד עזר לכולם, כולם אהבו אותו, הוא היה ילד טוב עם לב גדול", אמרה. בנוסף לאמו סבטה ולדודתו ריטה, בבית המשפחה בנתניה היו גם חברים רבים של יענקילוביץ' לספסל הלימודים ומכרים נוספים. הם התקשו לעכל את הבשורה וישבו בוכיים בכניסה לביתו.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
טראמפ קרא לרוסיה: פרצו למחשביה של קלינטון
בנו של החשוד בהתעללות בביה"ס: "הפרטים הכואבים לא פורסמו"
ילדיו של הרב מרק: "חשים הקלה אך חיסול המחבל לא יחזיר את אבא"

אילן יענקלביץ', חייל בן 19 מנתניה שטבע למוות במאגר מים באזור כיסופים. 27 ביולי 2016. שלומי גבאי – רפרודוקציה, שלומי גבאי
"כולם אהבו אותו". אילן יענקילוביץ'/שלומי גבאי, שלומי גבאי – רפרודוקציה

"התקבלה הודעה בקבוצת הוואטסאפ של תלמידי הכיתה על חייל מנתניה שנהרג והתחלנו להבין שמדובר באילן. רצתי לפה בבהלה, כולי רועדת", שחזרה איילת עובדיה, שהייתה המחנכת של יענקילוביץ' בתיכון, את קבלת ההועדה על מותו. "אני בהלם, איזה בחור איבדנו. אילן היה ילד מצוין, חייכן, טוב לב, נדיב, עשה כבוד לכולם. נהניתי ללמד אותו, הוא ילד שכל מורה צריך בכיתתו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
מאגר מים סמוך לכיסופים, המקום בו טבע הצעיר. 27 ביולי 2016. חוסן אלעוברה תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
מאגר המים שבו טבע יענקילוביץ'/מד"א, חוסן אלעוברה תיעוד מבצעי מד"א

יענקילוביץ' נכנס למים בשעות אחר הצהריים, ומשלא יצא במשך חצי שעה הוזעקו צוותי חילוץ מיחידת 669 וצוללנים שסרקו את המים."הגעתי למקום וראיתי מספר צעירים נסערים מסביב למאגר מים. הם סיפרו לי שחבר שלהם נכנס פנימה לפני יותר מחצי שעה וטרם יצא", סיפר עומר ביטון, חובש רפואת חירום במד"א.

ביטון הוסיף: "תוך כדי שאנחנו מנסים לסרוק את המאגר, הגיעו למקום לוחמי אש שנכנסו למים עם ציוד ייעודי לחילוץ ויחד עם כוח צבאי שגם כן הגיע למקום, הם חילצו את הצעיר לגדת האגם כשהוא ללא רוח חיים. בתוך דקות נאלצנו לקבוע את מותו".

ראש אגף המודיעין, אלוף הרצי הלוי, מינה לחקירת האירוע צוות מומחים בראשות מפקד יחידה באגף המודיעין, אלוף-משנה ת'. כמו כן, המשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח) פתחה בחקירת נסיבות האירוע.


(עדכון ראשון: 23:05)

מאגר מים באזור כיסופים שבו טבע צעיר כבן 20 למוות. 27 ביולי 2016. כבאות והצלה נגב, מערכת וואלה! NEWS
המאמצים לחילוץ יענקילוביץ'/מערכת וואלה! NEWS, כבאות והצלה נגב
מאגר מים באזור כיסופים שבו טבע צעיר כבן 20 למוות. 27 ביולי 2016. כבאות והצלה נגב, מערכת וואלה! NEWS
מאגר המים שבו טבע יענקילוביץ'/מערכת וואלה! NEWS, כבאות והצלה נגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully