וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוכן שם למטה: קרב כרישים אכזרי תועד ממש מתחת לסירת דייגים

6.8.2016 / 6:40

דייג בר מזל היה עד ל"דבר המדהים ביותר שראה מימיו" כשנתקל בכריש טיגרסי עצום נלחם באכזריות בכריש פטיש. לא תאמינו איך הקרב הזה הסתיים

קרב בין כריש טיגרסי לכריש פטיש תועד ממש מתחת לסירת דייגים/LIVELEAK

קרב כרישים קטלני התרחש ממש מתחת לאף של ריאן ווילסי, דייג פשוט שיצא לדוג דגי טונה במפרץ מקסיקו, מול חופי לואיזיאנה - והתקשה להאמין למראה עיניו - כשמטרים ספורים מתחתיו מתקיימת לה מלחמת מלתעות אכזרית בין שני כרישים. ווילסי מיהר להכניס את מצלמת ה-GoPro שלו לתוך המים כדי לתעד את המראה יוצא הדופן הזה והצליח להביא תיעוד מהפנט פשוט.

בקצה האחד של הזירה נמצא כריש פטיש קטן יחסית שאורכו - על פי הערכה - הגיע ל-2.5 מטרים. מי שבחר להיאבק בו במלוא העוצמה הוא כריש טיגרסי כפול בגודלו, שנראה בתיעוד המצמרר לוכד את יריבו בלסתותיו, נועץ את שיניו במרכז גופו ומטלטל אותו מצד לצד בפראות, קרוב מאוד לפני המים.

הקרב הקשה הסתיים במפתיע כשהכריש הטיגריסי לפתע איבד עניין ביריבו, עזב אותו שם ויצא לו מהפריים בתחושת נצחון עילאית. "זה כנראה הדבר המגניב ביותר שראיתי מימיי", סיפר הדייג וקרא לתיעוד שלו: "סרטון של פעם בחיים". הקטע הקצר פורסם באינסטגרם ובפייסבוק ע"י תכנית הטלוויזיה האמריקאית לדיג " Gulf Outdoor" - ומאז זכה ליותר ממיליון צפיות וקרוב ל-6 אלף שיתופים.

קרב כרישים בין כריש טיגרסי לכריש פטיש. LIVELEAK, צילום מסך
קטע מהסרטים: קרב כרישים אכזרי התקיים ממש ליד דייג המום/צילום מסך, LIVELEAK

הכריש הטיגריסי הוא טורף על גדול העשוי להגיע לאורך של כ-5 מטרים. הוא נמצא במקום השני ברשימת מספר התקיפות המתועדות על בני אדם, ממש אחרי כריש העמלץ הלבן. חושי הראייה והריח שלו מפותחים מאוד, יש לו שיניים מהונדסות לחיתוך יעיל של בשר ולסתות חזקות במיוחד – מה שהופך אותו לרוצח מפחיד ביותר. הפטישניים גם הם טורפים, אך אינם נחשבים לכרישים המסוכנים לאדם. כך או כך, נעדיף לשמור מרחק משניהם.

עוד באותו נושא

קשה לצפיה: כריש קטלני נקרע לשנים על ידי כריש אחר

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully