וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב הפעוט שנהג בטרקטורון בכביש מהיר: "הילד לקח את המפתח ויצא"

26.7.2016 / 1:22

עטיה אל-ווקאלי סיפר כי איש מבני משפחתו לא שם לב שבנו ופעוט נוסף לקחו את טרקטורון הצעצוע שלהם ונסעו לעבר כביש 60 הסואן. "חיפשנו אותם במשך 40 דקות, פחדתי שמשהו קרה להם", אמר

עריכה: מתן חדד

עטיה אל-ווקאלי, אביו של הפעוט בן השנתיים שאותר שלשום נוהג על טרקטורון צעצוע יחד עם פעוט נוסף בכביש 60 שבנגב, סיפר אתמול (שלישי) על הרגעים שבהם גילה כי בנו נוסע לבדו על כביש מהיר. "פתאום אני מקבל טלפון מחבר שסיפר לי שהם היו על הכביש הראשי עם הטרקטורון", שחזר אל-ווקאלי. "פחדתי ודאגתי שמשהו קרה להם, לא הבנתי איך הם הגיעו לכביש הראשי, אף פעם לא קרה לנו מקרה שכזה ולא יקרה לנו בעתיד".

האב הדגיש כי האירוע התרחש ללא ידיעתו או ידיעת בני משפחתו. "הילד לקח את המפתח של טרקטורון הצעצוע בלי שנראה ויצא מהמתחם", אמר אל-ווקאלי. "אף אחד לא שם לב - לא אני, לא אימא שלהם ולא אף אחד מהדודים. לא ראינו אותם, ואחרי ששמנו לב התחלנו לחפש אותם במשך ארבעים דקות".

עוד בוואלה! NEWS:
הרב לוינשטיין הבהיר את דבריו על הלהט"ב: "לכולם יש מקום בצה"ל"
טרגדיה בראשון לציון: פעוט כבן שנתיים טבע למוות בבריכה בביתו
מלאווי: נעצר נשא HIV ששכב עם כמאה ילדות - כחלק מטקס מסורתי

קטינים נוסעים על טרקטורון בכביש 60, סמוך לצומת שוקת בנגב. יולי 2016. חטיבת דובר המשטרה
"עדיין לא מעכל". שני הפעוטות נוסעים בכביש 60, אתמול/חטיבת דובר המשטרה

אל-ווקאלי הדגיש כי מדובר בטרקטורון צעצוע. "הוא לא מגיע אפילו ל-20 קמ"ש, יש לו גלגלי גומי. אני עדיין לא מעכל את הדבר הזה".

ניידת תנועה של המשטרה איתרה שלשום את שני הפעוטות בין צומת שוקת לבאר שבע. הניידת אבטחה את הקטינים מפני פגיעה של כלי רכב בכביש החד-כיווני ואיתרה זמן קצר לאחר מכן את אביו של אחד הפעוטות, שנחקר בידי בוחני התנועה של המשטרה.

(עדכון ראשון: 22:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully