וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאווי: נעצר נשא HIV ששכב עם כמאה ילדות - כחלק מטקס מסורתי

26.7.2016 / 21:29

אריק אניווה סיפר לתקשורת העולמית כי הוא קיבל כסף כדי לקיים יחסי מין עם נערות צעירות כדי "לטהר" אותן עם הגעתן לבגרות מינית. בהוראת הנשיא, הוא נעצר ומואשם בשורת עבירות. "מנהג מזעזע"

ריאיון של "הצבוע" ל-BBC

משטרת מלוואי עצרה היום (שלישי) אדם שאמר כי הוא קיבל תשלום מצד משפחות כדי לקיים יחסי מין עם יותר ממאה נערות, כולל ילדות, כחלק מטקס מסורתי. הנשיא פיטר מות'ריקה הורה על מעצרו של אריק אניווה, שסיפר לתקשורת המקומית והבינלאומית על המקרה ועל כך שהוא נשא של נגיף ה-HIV.

לפי מפכ"ל המשטרה, לקסטן קצ'מה, "רוב הנשים שעמן הוא קיים יחסי מין היו ילדות". הוא הואשם בשורת עבירות. בריאיונות שהעניק, הוא אמר כי הוא קיבל תשלום עבור היותו "צבוע", כינוי לאדם המקבל תשלום כדי לקיים יחסי מין עם נערות שמגיעות לגיל בגרות כדי "לטהר אותן". מדובר במנהג נפוץ בדרומה של המדינה שבדרום אפריקה.

עוד ידיעות מהעולם
המחקר שחושף: מיהם העמים הגבוהים ביותר בעולם
רוסיה מכחישה כי פרצה למחשבי המפלגה הדמוקרטית: "תרגיל ישן"
נזירה שברחה מהכנסייה בצרפת: "המחבלים צילמו את הרצח של הכומר"

אריק אניווה, אזרח מלאווי שקיים יחסי מין עם עשרות ילדות, יוני 2016. AP
הנשיא מזועזע ממעשיו. "הצבוע" אריק אניווה, בחודש שעבר/AP

בהצהרה שמסר, אמר נשיא מלאווי כי זה בלתי מתקבל על הדעת לבצע פשעים באצטלה תרבותית. הוא אמר כי מאחר שהנאשם אמר כי הוא לא השתמש באמצעי מניעה במהלך "הפעולות המרושעות שלו", הוא צריך להיחקר על כך שחשף נערות לנגיף ו"להיות מואשם בהתאם".

הנשיא הורה גם למשטרה לחקור את כל הגברים וההורים שהיו מעורבים במה שהוא כינה "המנהג המחריד הזה". קריספין סיבנדה, עורך למען זכויות אדם במדינה, שיבח את החלטת הנשיא, אולם אמר כי מעצרו של אניווה לא מספיק. "המנהג הזה נפוץ מאוד בחלקים מסוימים במדינה", טען והפציר לנקוט מאמצים נרחבים יותר בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully