וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: שני הרוגים ו-15 פצועים בירי במועדון בפלורידה

כלי תקשורת אמריקניים דיווחו כי הירי התרחש במועדון בעיר פורט מיירס. חלק מהפצועים נערים בני 13 שבילו במקום. לפי דיווחים, חשוד אחד נעצר ואחרי שני מתנהל מצוד. נסיבות התקרית עדיין לא ברורות

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

לפחות שני בני אדם נהרגו היום (שני) ועוד 15 נוספים נפצעו בתקרית ירי במועדון לילה בפלורידה. לפי הדיווחים בכלי תקשורת אמריקניים, יריות נורו באזור מגרש החניה של המודעון ופגעו במבלים, חלקם בני 13, במועדון בעיר פורט מיירס. לפי דיווחים שונים, חשוד אחד נעצר ואחרי חשוד שני מתנהל מצוד.

כוחות גדולים הגיעו לזירה, אולם טרם נמסרו נסיבות התקרית שהתרחשה בשעה 00:30 (שעון מקומי). לפי הדיווחים, הירי התרחש במגרש החניה של המועדון. עוד שתי זירות פשע נקשרו לתקרית הזאת. "השוטרים איתרו כמה קורבנות הסובלים מפצעי ירי שונים", נמסר בהצהרה מטעם המשטרה המקומית. בין הנפגעים גם פצועים באורח קשה וכולם הועברו לבתי חולים באזור.

בחודש שעבר נרצחו 50 מבלים במועדון לילה באורלנדו, כשעומר מטין, אזרח ארצות הברית ממוצא אפגני, פתח באש במועדון להט"בי. הוא חוסל כעבור כמה שעות בתום חילופי אש עם כוחות הביטחון. הוא נשבע אמונים לדאעש במהלך השיחות שקיים עם הכוחות, על אף שהחקירה לא העלתה כי היא חבר ברשת טרור מאורגנת.

עוד ידיעות מהעולם
שקט, טיהורים: טורקיה הוציאה צווי מעצר לעשרות עיתונאים
ארה"ב: מאות כבאים נאבקים בשריפות ענק שמשתוללות בקליפורניה
דליפת מיילים, האשמות והתפטרות: הוועידה הדמוקרטית נפתחת ברגל שמאל

(עדכון ראשון: 11:23)

זירת הירי במועדון בפלורידה, ארצות הברית, 25 ביולי 2016. טוויטר, צילום מסך
זירת הירי בפלורידה, הערב/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully