וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: תיירת מישראל התלוננה כי עברה אונס קבוצתי

כלי תקשורת במדינה דיווחו כי הצעירה בת ה-25 התלוננה כי נאנסה בידי שני גברים לאחר שעלתה על טרמפ בצפון המדינה. העיירה שבה הותקפה מרושתת במצלמות ולכן צפויה התקדמות בקרוב. מהקונסוליה הישראלית נמסר כי הנושא בבדיקה

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין.

תיירת ישראלית בת 25 בהודו התלוננה כי עברה אונס קבוצתי לאחר שעלתה אמש על טרמפ בעיירה מנאלי שבצפון המדינה - כך דווח היום (שני) בכלי תקשורת במדינה. מהקונסוליה נמסר כי הנושא אינו מוכר וכי בודקת זאת עם המשטרה, שאישרה כי אכן הוגשה תלונה.

לפי המשטרה, האישה תכננה לבקר בעמק ספיטי שבמדינת הימאצ'ל פרדש וחיפשה מונית כשכלי רכב ללא לוחית רישוי הציע לה טרמפ ממנאלי, משם תוכל לקחת מונית. לפי המשטרה, התיירת סיפרה כי היו בגבר שישה גברים ושניים מהם אנסו אותה במקום שאותו היא לא הצליחה לזהות. לאחר מכן, סיפרה, היא הורדה במנאלי.

עוד נמסר מהמשטרה כי התיירת עברה בדיקה רפואית שנבחנת אצל מומחים. לפי ההודעה, העיירה מרושתת במצלמות אבטחה ולכן צפויה התקדמות בחקירה בקרוב. "התלונה התקבלה, אנחנו בודקים את מצלמות האבטחה. החקירה נמצאת בדרך הנכונה", נמסר.

מנאלי נמצאת במחוז קולו, שם אירעו שני מקרי אונס של תיירות זרות בארבע השנים האחרונוצ. ב-2013, תיירת אמריקנית בת 29 נאנסה במשאית בידי שלושה גברים נפאלים כשהיא לקחה טראמפ מהעיירה ושיסט למנאלי. ב-2011, תיירת אוסטרלית בת 22 נאנסה בעיירה קאסול בידי אדם שהכירה דרך הפייסבוק.

מכונית משטרה מובילה ארבעה נאשמים באונס קבוצתי וברצח לבית המשפט. ניו דלהי, הודו, ספטמבר 2013. רויטרס
משטרה בניו דלהי/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully