וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כך נמלטתי מהקבר לאחר שארוסי קבר אותי בחיים"

28.7.2016 / 10:22

סטייסי גוויליאם התעוררה יום אחד בסרט אימה - ארוסה קבר אותה בחיים והיא נאלצה להשתמש בציפורניה כדי לחפור את דרכה מחוץ לקבר של עצמה. הוא נשפט למאסר עולם אך עשוי להשתחרר תוך שמונה שנים אם יזכה בחנינה

ITV

אישה שנחנקה ונקברה בחיים על ידי ארוסה סיפרה כיצד הצליחה להיחלץ מהקבר של עצמה. ביולי 2015 סטייסי גוויליאם התעוררה תחת אפר ואדמה לאחר שבן זוגה קית' יו חנק אותה במהלך ריב ברחוב, ימים ספורים לאחר שהציע לה נישואים, וחשב שהרג אותה. אולם במעשה גבורה של ממש היא הצליחה לברוח מהבור אותה חפר בחוף הים, בעזרת ציפורנייה בלבד.

גוויליאם, בת 34 מאנגליה סיפרה השבוע בתוכנית הבוקר Good Morning Britain: "אני זוכרת שראיתי ענפים ושיחים מונחים עלי. יכולתי לשמוע את הלב שלי פועם ואת הקול של הים ברקע. זה היה כאילו הכול בהילוך איטי, כל מה שראיתי זה כתמים של חום וירוק".

"לא יכולתי לנשום ולא יכולתי לזוז, זה היה כאילו אני משותקת. ניסיתי להתרומם אבל לא יכולתי ונאלצתי להשתמש בציפורניים שלי כי פשוט לא הצלחתי לדחוף את עצמי למעלה", הוסיפה גוויליאם.

נקברה בחיים ע"י ארוסה. צילום מסך
התרברב בפני השוטרים שלא ימצאו את הגופה./צילום מסך

לאחר שהצליחה למצוא מקום מקלט, אושפזה גוויליאם למשך 26 ימים והושמה במצב של תרדמת בכדי להתאושש ומאז שיצאה היא מנסה להשתקם מהמתקפה. בנוסף לצלקות הנפשיות שהיא נושאת, היא נאלצת להיעזר במקל כדי ללכת.

הארוס יו הוא בעל היסטוריה של אלימות כלפי גוויליאם ופעם אף כלא אותה בדירתה. במעצרו הוא התרברב בפני השוטרים כי רצח אותה אך לעולם לא ימצאו את הגופה. בשנה שעברה השרירן בן ה-39 נשפט למאסר עולם, אך הוא יוכל להשתחרר תוך שמונה שנים אם יזכה בחנינה בשל התנהגות טובה.

גוויליאם הודתה כי היא מפחדת מיו אך נמצאת כרגע במקום בטוח. "יש לי המון תמיכה מחברים ומשפחה ואני מקווה לעתיד טוב. בלעדיהם לא הייתי יכולה להצליח לבד".

עוד באותו נושא

מורה מכורה למין שכבה עם 5 מתלמידיה ותכנס לכלא

לכתבה המלאה

הראיון המלא עם סטייסי:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully