וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו למחצה של אובמה תומך בטראמפ: "מאוכזב מהממשל של אחי"

מליק אובמה, המתגורר בקניה, אמר לעיתון ניו יורק פוסט המזוהה עם המועמד הרפובליקני כי הוא מעוניין לפגוש בו. "להפוך את אמריקה לנהדרת שוב זה סלוגן נהדר", אמר

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

מליק אובמה, אחיו למחצה של נשיא ארצות הברית ברק אובמה, אומר כי הוא יצביע למועמד הרפובליקני דונלד טראמפ בבחירות בנובמבר. "אני אוהב את דונלד טראמפ משום שהוא מדבר מהלב", אמר מליק מביתו בכפר קוגלו שבקניה לעיתון ניו יורק פוסט, אחד מכלי התקשורת האמריקניים הבודדים התומכים באיל הנדל"ן. "להפוך את אמריקה לנהדרת שוב זה סולגן נהדר. אשמח לפגוש בו", התייחס אחיו למחצה של הנשיא לסיסמת הבחירות של המיליארדר.

לדברי מליק אובמה בן ה-58, שתמך במפלגה הדמוקרטית זמן רב, "אכזבתו העמוקה" ממשלו של אחיו הובילה אותו "להחליף את נאמנותו למפלגה של לינקולן". הקש ששבר את גב הגמל, לטענתו, הייתה החלטת הבולשת הפדרלית (FBI) שלא להעמיד לדין את הילרי קלינטון, המועמדת המסתמנת של המפלגה הדמוקרטית, במסגרת פרשת המיילים שלה.

מליק אובמה מתכנן לשוב לארצות הברית לקראת הבחירות בנובמבר. הוא התגורר בעבר במרילנד, שם עבד במשך שנים רבות כרואה חשבון והוא יכול להצביע שם. הוא אחד מתוך שבעה אחים ואחיות למחצה של הנשיא, שנולד בהוואי.

עוד על הבחירות בארה"ב
ויקיליקס חשף: כך תכננה המפלגה הדמוקרטית לפעול נגד סנדרס
קלינטון הציגה את סגנה: "מאחורי החיוך שלו יש עמוד שדרה מפלדה"
"אמריקה תחילה": המקור הבעייתי של הסיסמה של טראמפ

מליק אובמה ודונלד טראמפ. AP, רויטרס
תומך חדש. אובמה וטראמפ/רויטרס, AP

הוא הוסיף כי הוא התרגז גם על כך שאחיו וקלינטון, שהייתה שר החוץ בממשלו הראשון, "הרגו" את שליט לוב מועמד קדאפי, שאותו הוא כינה אחד מחבריו הטובים ביותר. הדיקטטור חוסל בידי המורדים באוקטובר 2011, לאחר שהם השתלטו על רוב שטחי המדינה בסיוע אווירי של נאט"ו.

בריאיון הבהיר כי מה שאכזב אותו יותר מכל אצל אחיו הייתה תמיכתו בנישואים חד-מיניים בארצות הברית, שאושרו בשנה שעברה בידי בית המשפט העליון. "אני מרגיש עכשיו רפובליקני מאחר שהם לא תומכים בנישואים חד-מיניים, מה שמוצא חן בעיניי", סיפר מליק אובמה, שנשוי לכמה נשים.

טראמפ מיהר להביע את התלהבותו מהבעת התמיכה של קרוב משפחתו של הנשיא. "וואו, אחיו של הנשיא אובמה, מליק, הודיע כי הוא יצביע עבורי. ככל הנראה הוא זכה ליחס רע מצד הנשיא כמו כל אחד אחר!", כתב המועמד הרפובליקני בחשבון הטוויטר שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully