וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת העמוד שחשף שם המתלוננת נגד בוכריס: "אין שליטה על כל אחד"

מייסדת קבוצת הפייסבוק למען הקצין הנאשם באונס ובמעשה סדום טענה בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי אין לה אחריות משפטית בנושא, אך "ממש לא ציפיתי שמישהו יעשה דבר כזה". המשטרה הודיעה כי היא חוקרת מול צה"ל והמתלוננת נגד בוכריס את חשיפת הפרטים

צילום: באדיבות ערוץ 10, עריכה: שניר דבוש

מנהלת קבוצת הפייסבוק "תומכים בתא"ל אופק בוכריס", שבה נחשפו בסוף השבוע פרטי המתלוננת נגד הקצין הנאשם בביצוע אונס ומעשה סדום, אמרה היום (ראשון) בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי אין לקבוצה כל אחריות משפטית בנושא. "אין לי יכולת להיות אחראית על יותר משישה מיליון אנשים שחיים במדינה ויש להם מקלדת", אמרה אדווה עזר בריאיון.

"מחקנו מיד גם את התגובה וגם את התמונה ואין לנו אחריות משפטית בנושא", הוסיפה. "לדעתי הפוסט היה באוויר בין 20 ל-25 דקות בערב שישי. גיליתי על זה כשהכנתי את שולחן השבת ועברתי על כל פוסט ופוסט כדי לוודא שאני לא משאירה שום דבר שלא צריך להיות בעמוד. ממש לא צפיתי שמשהו יעשה דבר כזה. אנחנו במדינת חוק ואנחנו חייבים לגבות את החוק שעל פיו אסור לחשוף את הפרטים האלה".

בעקבות חשיפת שמה, הודיעה מוקדם יותר היום משטרת ישראל כי היא פועלת מול צה"ל והמתלוננת לחקירת הגורמים המדליפים. "טובת קורבן העבירה עומדת אל מול עינינו ולאחר תיאום מול צה"ל, נפעל כנדרש", נמסר מן המשטרה.

לקריאה נוספת:
המתלוננת נגד בוכריס תפנה למשטרה: פרטיי נחשפו בפייסבוק
מפקדו לשעבר של תא"ל בוכריס: "גם דוד נשאר מלך אחרי בת שבע"
"נותר כשלגופו ציצית ודיסקית בלבד": כתב האישום החמור נגד בוכריס

עו"ד גיא פלנטר המייצג את אחת המתלוננות נגד בוכריס לאולפן וואלה. מערכת וואלה!
"חייבים לגבות את החוק שאוסר לחשוף פרטים כאלה". תא"ל בוכריס מחוץ לביתו/מערכת וואלה!

עזר סיפרה כי עמוד הפייסבוק נפתח יומיים אחרי שהפרשה התפוצצה, מתוך אג'נדה ברורה. "אין לתקשורת סמכות לנהל את החקירה, כתב האישום והמשפט על גבי העיתונות, אולפני הטלוויזיה ואתרי האינטרנט", טענה. "היא צריכה לסקר ולהיות אובייקטיבית. לא יכול להיות שהכותרות הן: 'אנס, רמאי, שקרן'. עמוד הפייסבוק קם כתגובה בניסיון לייצר איזון. כרגע יש כתב אישום שכולו נשען על מילה כנגד מילה, אין פה שום ראיה חותכת לשום צד".

לסיום, הבהירה: "כשהסיפור האמיתי יצא אני באמת מקווה שכל אנשי תקשורת שלקחו צד ידעו להישיר מבט למצלמה ולהגיד 'אנחנו מתנצלים'. אם בית המשפט ירשיע את אופק בוכריס - אני אתנצל בפני המתלוננות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

עורכת הדין של המתלוננת: "העמוד משמש להשחרתה מפתיחת החקירה"

עורכת דין אביטל בן נון, המייצגת את המתלוננת נגד בוכריס ששמה נחשף בקבוצה, הודיעה כי "הגשנו היום תלונה במשטרת ישראל נגד מפרסמי שמה ותמונתה של המתלוננת, בניגוד לחוק ובניגוד לצו איסור הפרסום שהוצא על ידי בית הדין הצבאי. אנו תקווה כי הדין ימוצה עם העבריינים, באופן שירתיע גם אחרים ממעשים דומים".

לדברי בן נון, "מתחילת הפרשה חשופה המתלוננת למסע הכפשות, הפוגע בה ועלול לרפות ידיהן של נשים מלהתלונן כנגד מי שפגע בהן מינית. דף הפייסבוק שבו פורסמו פרטיה ותמונתה של המתלוננת, שהנו דף תמיכה בבוכריס, מהווה מעת פתיחת החקירה בפרשה אכסניה להשחרת המתלוננות. הגשת התלונה במשטרה מהווה אך חלק מהצעדים המשפטיים שבכוונתנו לנקוט בנדון, שכן מעבר לפרסום אסור של פרטיה המזהים של המתלוננת, יש בתוכן הדברים שפורסמו משום לשון הרע".

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully