וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיר החייזרית הראשונה? "גוגל מפות" חשפה תיעוד מטריד באוקיינוס

25.7.2016 / 9:30

"גוגל מפות" חושף את מה שנראה כמו עיר חייזרית ענקית מול חופי מקסיקו. הבלוגר שהבחין במבנה המוזר כתב: "חייבים לבדוק את זה חבר'ה, חייבים לבדוק". טוב, אם חייבים

MEXICOGEEK

האם עיר חייזרים ענקית התגלתה מול חופי האוקיינוס השקט של מקסיקו? אנחנו בספק, אבל בלוגר מומחה לחוצנים טוען שבצפייה ב"גוגל מפות" ניתן לראות בבירור בסיס חייזרים תת ימי עצום במרחק של כ-72 קילומטרים מחופי מקסיקו, מול מפרץ קליפורניה. בפוסט שפורסם ב-ufosightingsdaily, נכתב שאורכה של העיר מגיע ל-125 קילומטרים ורוחבה ל-4 קילומטרים.

הסרטון שפורסם ביוטיוב חושף לכאורה את העיר המסתורית ואת מבניה הגבוהים התת-ימיים שקווי המתאר שלהם נראים מעל פני המים. תיאוריה נוספת שעולה מהסרטון היא שאולי מדובר בשרידי עיר עתיקה או שמא זו רק קרקעית הים שיוצרת את האשליה?

עיר חייזרים ליד מקסיקו. ציפי פריידנרייך
ואולי זה בכלל עולמם של בני הים? או סתם טעות של גוגל?/ציפי פריידנרייך

מיסטר אניגמה פרסם את הממצא בערוץ יוטיוב המוקדש לחדשות מוזרות באינטרנט ושם הוא ציין שהמבנה היוצא דופן הזה אינו יכול להיות טבעי - ושיש לו דמיון לקווי נסקה, קווים שהשתייכו לתרבות נסקה המתוארכת לתקופה בין 200 לפנה"ס לשנת 600 לספירה. בלוג נוסף, המופעל ע"י צייד העב"מים סקוט סי וארינג, פוסל גם הוא את האפשרות שמדובר במבנה שנוצר ע"י כוחות הטבע. "הסיכוי שמדובר במבנה אינטלקטואלי עומד על 100%. חייבים לבדוק את זה חבר'ה, חייבים לבדוק", הוא כתב. הוא ציין כי מזל"טים ימיים יכולים לעזור בחקר המבנים התת-ימיים והוסיף שאחד מערוצי הטבע או ההיסטוריה צריכים להוציא משלחת לאזור כדי לחקור את העניין ולעשות על זה תכנית, "זה כל כך קרוב וכל כך נגיש", הוא הוסיף.

"עיר החייזרים" שנמצאה לכאורה היא השניה שאותרה דרך "גוגל מפות" בשבועות האחרונים. מוקדם יותר החודש דווח על "פירמידה ענקית" שנמצאה על קרקעית האוקיינוס השקט אל מול חופי מקסיקו. גם במקרה הזה לא ברור מה מקור הפירמידה והאם היא בכלל עב"מ ענק שחונה על קרקעית האוקיינוס או מעבדת חייזרים ענקית. או - סתם חול.

עוד באותו נושא

האם היצור האגדי והמרושע בעל הזרועות הארוכות נצפה בגוגל מפות?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • חייזרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully