וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא נערה: יום הולדת 18 לכוכבת גן החיות בוושינגטון

הפנדה מיי שיאנג חגגה את היום המיוחד באופן צנוע, כשהתענגה על עוגת קרח מיוחדת יחד עם בנה, ביי ביי, שהגיח לעולם רק בשנה שעברה. על פי גן החיות, השניים "נהנו במיוחד מתוספת הביסקוויטים"

צילום: גן החיות הלאומי בוושינגטון, עריכה: אביב אירגז

הפנדה מיי שיאנג, הכוכבת הבלתי-מעורערת של גן החיות הלאומי של ארצות הברית בוושינגטון הבירה, חגגה בסוף השבוע האחרון יום הולדת 18. למרות האירוע המרגש של החיה שהפכה לאטרקציה המרכזית בגן החיות – ובסרטונים בדף הפייסבוק שלו – היום החגיגי צוין באופן צנוע למדי.

מיי שיאנג זכתה ל"עוגת קרח מיוחדת", כפי שהגדירו זאת בגן החיות, כנהוג בימי הולדת של חיות רבות בגן. העוגה – גוש קרח ענק – שובצה בירקות ובפירות שהפנדה אוהבת במיוחד. את היום המיוחד לא העבירה מיי שיאנג לבדה, וחלקה את העוגה הטעימה עם בנה, ביי ביי, שנולד בשנה שעברה. על פי ההודעה שפרסם גן החיות, הפנדות "נהנו במיוחד מתוספת הביסקוויטים".

היא נולדה בסין, והובאה לארצות הברית בשנת 2000. מאז הספיקה מיי שיאנג להביא לעולם שלושה גורי פנדה, שנוספו לפריטים המעטים בעולם כולו של הזן הנכחד שאליו היא שייכת. בעיתון "וושינגטון פוסט" הבהירו כי "למרות שידוע לכול כי זאת שנת בחירות חשובה במיוחד, מיי שיאנג לא הכריזה על כוונותיה להירשם בפנקס הבוחרים".

עוד בוואלה! NEWS:
"החתן והכלה הצעירים בעולם" נישאו בטקס לא חוקי במצרים
הלוויתן שנצפה בחופי הארץ הגיע לחיפה: "בחיים לא ראו מחזה כזה"
צפו: נקבע שיא חדש בהקפת העולם בכדור פורח לבודדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully