וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון הציגה את סגנה: "מאחורי החיוך שלו יש עמוד שדרה מפלדה"

24.7.2016 / 0:36

בכנס בחירות של המועמדת הדמוקרטית המסתמנת עם טים קיין הבהירה: "הוא כל מה שדונלד טראמפ ומייק פנס אינם". קיין הוסיף: "לטראמפ יש שובל של הבטחות שהוא הפר. הילרי ואני נתמקד בלעזור לאנשים"

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

המועמדת הדמוקרטית המסתמנת לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון, נשאה אמש (שבת) דברים באוניברסיטה במיאמי, בכנס משותף עם הסגן החדש שלה, שעל בחירתו הכריזה שלשום, הסנאטור מווירג'יניה טים קיין. מדובר בכנס בחירות רשמי ראשון של השניים ביחד.

"אנחנו יודעים שאנחנו יכולים להשיג כל דבר מרגע שנחליט להשיגו", אמרה קלינטון מול ההמון, "אני גאה להכריז כי השותף שלי חולק איתי את אותם הערכים. אני חייבת להגיד שהסנאטור קיין הוא כל מה שדונלד טראמפ ומייק פנס אינם. הוא מוכשר להיכנס לתפקיד הזה ולהנהיג. אין לי ספק שהוא המתאים להיות הסגן. הוא אדם מתקדם שפועל למען עשייה. אנחנו נהיה חזקים ביחד".

לדבריה, "מאחורי החיוך של קיין נמצא עמוד שדרה מפלדה. הוא ילחם על הנושאים החשובים במדינה, בהם זכויות הצבעה, רפורמות משפט, בקרת נשק, חקיקה בנוגע למהגרים ושוויון זכויות לקהילת הלהט"ב".

לקריאה נוספת:
סגנה של קלינטון הבהיר: "הדמוקרטים לא מתרחקים מישראל"
"הקדיש את חייו למאבק למען אחרים": קלינטון בחרה בטים קיין כסגנה

הילרי קלינטון וטים קיין. מיאמי 23 ביולי 2016. רויטרס
"בזמן שטים נלחם באפליה, טראמפ מנע דירות מאפרו-אמריקנים". קלינטון וקיין, היום במיאמי/רויטרס

קלינטון סיפרה על קיין כי "במהלך לימודיו הוא התנדב בהונדורס, ואחרי שסיים ללמוד הוא בחר להפוך לעורך דין למען זכויות אדם. אחד המקרים הראשונים שלו היה מקרה פרו-בונו שבו ייצג אישה שלא ניתנה לה דירה כי היא אפרו-אמריקנית. אז בזמן שטים נלחם באפליה, דונלד טראמפ מנע דירות מאנשים שהם אפרו-אמריקנים. בזמן שמייק פנס מנע מימון לימודים באינדיאנה, טים קיין חתך במשכורת שלו עצמו והשקיע אותה בחינוך. טים ראוי להיות סגן נשיא, והוא מנפיק תוצאות אמיתיות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

"סגן נשיא היה תפקיד שלא חלמתי עליו"

קיין נשא דברים גם הוא במהלך הכנס. "אני יודע שעבור רבים מכם, זו הפעם הראשונה שאתם שומעים אותי מדבר ואולי אפילו הפעם הראשונה שבה שמעתם את שמי", אמר. "אבל אני אשמח שנכיר אחד את השני, והיום אני ארצה לספר לכם קצת על מי אני ומאין אני מגיע. סגן נשיא היה תפקיד שלא חלמתי עליו כשגדלתי בקנזס. ההורים שלי לא התעניינו בפוליטיקה, היה להם יותר מדי במה להתעסק. אימא שלי פעם אמרה לי: 'טים, אתה צריך להחליט אם אתה רוצה להיות צודק, או לעשות צדק. אם אתה רוצה להיות צודק, תהיה פסימיסט. אם אתה רוצה לעשות צדק – אתה צריך להיות אופטימי'".

"הילרי ואני נתמקד במה שחשוב – לעזור לאנשים", המשיך, "קלינטון היא ההפך מטראמפ – היא לא מעליבה אנשים, היא מקשיבה להם. כאשר טראמפ אומר לאנשים שיש להם את הגב שלו, כדאי להיזהר. הוא משאיר אחריו שובל של הבטחות שהוא מפר".

הילרי קלינטון וטים קיין. מיאמי 23 ביולי 2016. רויטרס
כיהן בעברו כראש עיר ומושל וירג'יניה. קיין וקלינטון/רויטרס

המועמד הרפובליקני בבחירות לנשיאות, דונלד טראמפ, התייחס ביממה האחרונה בחשבון הטוויטר שלו לבחירתה של קלינטון בקיין. "טים קיין היה ותמיד יהיה בבעלות הבנקים", כתב, "תומכיו של ברני סנדרס זועמים, קיין היה הבחירה האחרונה שלהם, הוא מייצג את ההפך הגמור מכל מה שברני מייצג".

בציוץ נוסף שפרסם בחשבון הטוויטר שלו הוא השווה את קיין לסנאטור הרפובליקני בוב מקדונל, שהיה מושל וירג'יניה והורשע בשחיתות. "האם זהו אותו קיין שלקח מאות אלפי דולרים במתנה זמן שכיהן כמושל וירג'יניה ולא הואשם בזמן שבוב מקדונל כן?".

הבחירה של קלינטון בקיין ספגה שלשום ביקורת מצד האגף הליברלי במפלגה שרואה בקיין אדם עם השקפה שמרנית. קיין כיהן בעברו כראש עיר ומושל וירג'יניה. הוא הגדיר את עצמו בכמה הזדמנויות כפרו ישראלי, והיה בין אלה שהובילו את החקיקה בקונגרס בשנה שעברה, יחד עם נציגים בצד הרפובליקני, שהקנתה לקונגרס זכות עיון ופיקוח על תוכן הסכם הגרעין עם איראן. עם זאת, את נאומו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בפני שני בתי הקונגרס בשנה שעברה, הוא בחר להחרים בטענה כי "התזמון אינו הולם".

(עדכון ראשון: 21:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully