וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת נגד בוכריס תפנה למשטרה: פרטיי נחשפו בפייסבוק

החיילת נחשפה בקבוצת תמיכה בתת-אלוף אופק בוכריס, וכעת מתכוונים עורכי דינה להגיש תלונה במשטרה: "זו עבירה פלילית, וזה חמור". זהבה גלאון קראה ליועץ המשפטי לממשלה לאתר את חושפי פרטיה

צילום: באדיבות ערוץ 10, עריכה: אביב אירגז

(בווידאו: תת-אלוף בוכריס מגיב לכתב האישום, חמישי)

עורכי דינה של החיילת שהתלוננה נגד תת-אלוף אופק בוכריס מתכוונים להגיש תלונה במשטרה על חשיפת פרטיה בפייסבוק, כך נמסר אתמול (שבת) מעורכת הדין של החיילת, אביטל בן נון. "מה שנעשה כאן זו עבירה פלילית וזה חמור", אמרה העו"ד. "זהבה גלאון דיברה על זה בצורה מפורטת". כפי שנחשף שלשום בחדשות 2, פרטיה של המתלוננת נחשפו בעמוד הפייסבוק "תומכים בתא"ל אופק בוכריס", שבה חברים יותר מ-8,000 גולשים.

עורך דינה של המתלוננת השנייה, גיא פלנטר, הוסיף ואמר כי יש פה ניסיון להלך אימים על המתלוננות על ידי חשיפת פרטיהם. "ההגנה לא פעם אמרה שהיא רוצה לקחת את המשפט, ולהפוך אותו לפומבי כדי שהציבור יהיה מעודכן", מסר.

עוד בוואלה! NEWS:
"נותר כשלגופו ציצית ודיסקית בלבד": כתב האישום החמור נגד בוכריס
השבוע הגורלי של אזריה: יעלה מחר לדוכן העדים - וידבר לראשונה
האב הגיע להניח פרח בקניון שבו מת בנו: קורבנותיו של הנער הרוצח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יו"ר מרצ זהבה גלאון קראה אתמול ליועץ המשפטי לממשלה להורות למשטרה לאתר את מי שפרסם את תמונת המתלוננת בפרשה, ולהעמיד אותו לדין על הפרת החוק. "מדובר בניסיון להרתיע את המתלוננת ומתלוננות בעתיד", אמרה. "כבר מתחילה להתגלות בפנינו המעטפת התומכת של בוכריס, שעלולה להביא להתרת דמה ודמן של המתלוננות בעתיד".

גלאון התייחסה גם לדבריו של האלוף במיל' גרשון הכהן, שתמך בבוכריס, ואמרה כי "מי שהיה מופקד על הכשרת הפיקוד הבכיר של צה"ל מבקש להחזיר אותנו לצה"ל של ימי דיין וגנדי. מה הפלא, הרי זה אותו הכהן שבהרצאה בפני תלמידי תיכון בירושלים אמר ש'מקדמת דנא היו הגברים לוחמים והנשים זונות'".

כתב האישום שהוגש ביום חמישי נגד תת-אלוף אופק בוכריס מתאר 16 עבירות מין שונות, בהן שני מעשי אונס ומעשים מגונים בשתי חיילות ששירתו תחתיו. העבירות בוצעו בצימר ברמת הגולן, בלשכתו וברכבו בעת שפיקד על חטיבת גולני. פרטי האישום הם גרפיים ומהם עולה דמותו של עבריין מין שפעם אחר פעם פגע בפקודות.

(עדכון ראשון: 20:54)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully