וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב הגיע להניח פרח בקניון שבו מת בנו: קורבנותיו של הנער הרוצח

עלי דויד סונבולי שפתח במסע ירי במינכן רצח תשעה בני אדם, שבעה מהם בני נוער. 10 פצועים מהטבח עדיין מוגדרים במצב אנוש. אביו של אחד הנרצחים פרסם את תמונתו בפייסבוק: "בני נרצח במינכן"

צילום: רויטרס

שבעה מתוך תשעת ההרוגים במסע הירי במרכז הקניות במינכן שלשום (שישי) הם בני נוער, בהם שני נערים בני 13. המשטרה המקומית מסרה עוד כי שלושה מההרוגים הם בני 14, אחד בן 17 ואחד בן 19. השניים הנוספים הם בן 21 ובן 45. שישה מהם גברים ושלוש נשים.

ההרוג בן ה-21 הוא דיאמנט זברגייה, יליד קוסובו, בנו של מפקד משטרה מקומי. אביו נעים הגיע לזירת הרצח כדי להניח פרחים לזכר בנו, כשהוא נושא תמונה של דיאמנט. הוא הכריז אתמול על מותו של בנו בפייסבוק, בפוסט שבו פרסם את תמונתו, וכתב שהוא נורה בידי טרוריסט. "בצער רב אני מודיע לכם שבני דיאמנט זברגייה, בן 21, נרצח אתמול במינכן".

עוד בוואלה! NEWS:
מצב חירום הוכרז במינכן; מרקל תכנס את מועצת הביטחון של גרמניה
זה היורה שרצח תשעה במינכן: "סבל מדיכאון והתעניין בטבח המוני"
פיגוע כפול בהפגנה בקאבול: כ-61 נהרגו, יותר מ-200 נפצעו

אבא של אחד הקורבנות בירי במינכן אוחז בתמונת בנו 23 יולי 2016. AP
אביו של זברגייה בזירת הרצח/AP

שתי הרוגות נוספות הן ארמלה סגאשי וסבינה סולאי, שנרצחו בידי עלי דויד סונבולי, בן 18 ממוצא איראני שרצח גם את סוודה דאג בת ה-34, סלצ'וק קליק וקן ליילה בן ה-14, שמוצאם מטורקיה. אחיו של ליילה פרסם תמונה משותפת שלו ושל קן בפייסבוק וכתב לו: "אני אוהב אותך לנצח".

27 אנשים עדיין מאושפזים בבתי החולים בעיר הגרמנית לאחר שנפצעו בירי. עשרה מהם, בהם נער בן 13, מוגדרים במצב אנוש, מה שעלול להעלות את מניין ההרוגים, הזהירו גורמים רשמיים במדינה. שלושה מההרוגים הם תושבי קוסובו, שלושה ממוצא טורקי ואחד יווני, כך אישרו גורמים במדינותיהם. בין הפצועות אזרחית אוסטרליה, דונה בראבו, שנפצעה כשנמלטה מהרוצח.

לפי מפקד משטרת בוואריה, הוברט אנדרה, הצעיר בן ה-18 שירה למוות בתשעת בני האדם במינכן שבגרמניה לא עשה זאת ממניעים פוליטיים ואף סבל מדיכאון, כך מסר במסיבת עיתונאים שבה פירט את ממצאי החקירה הראשוניים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דיאמנט זברגה שנרצח בירי במינכן בגרמניה. פייסבוק, צילום מסך
דיאמנט זברגייה, שנרצח בפיגוע במינכן/צילום מסך, פייסבוק

על פי המשטרה, לסונבולי לא היו קשרים לארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש), ומתחזקת ההערכה כי מדובר בירי המוני שאינו אירוע טרור, וכי מדובר ב"מעשה של טירוף".

(עדכון ראשון: 17:37)

קאן ליילה שנרצח בירי במינכן בגרמניה עם אחיו. פייסבוק, צילום מסך
קאן ליילה ואחיו סאמט, "לנצח אוהב אותך"/צילום מסך, פייסבוק
ארמלה סגאשי שנרצחה בירי במינכן בגרמניה. פייסבוק, צילום מסך
ארמלה סגאסי, שנרצחה בפיגוע במינכן/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully