וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקדו לשעבר של תא"ל בוכריס: "גם דוד נשאר מלך אחרי בת שבע"

יום לאחר שהוגש נגד מפקד חטיבת גולני לשעבר כתב אישום חמור בגין אונס ועבירות נוספות, אלוף (במיל') גרשון הכהן אמר: "מדובר באחד מגיבורי האומה. גם אם יורשע, זכויותיו גדולות. העניין נתון ועומד לדיון"

צילום: באדיבות ערוץ 10, עריכה: אביב אירגז

אלוף (במיל') גרשון הכהן יצא היום (שישי) להגנתו של תת-אלוף אופק בוכריס, שעליו פיקד בעבר. זאת, יום לאחר שהוגש נגדו כתב אישום חמור לבית הדין הצבאי המיוחד בגין אונס, מעשה סדום, מעשה מגונה והתנהגות שאינה הולמת בשתי נשים ששירתו תחת פיקודו בזמן שהיה מפקד חטיבת גולני.

בריאיון לגלי צה"ל שיבח הכהן את בוכריס וטען כי מעשיו לכאורה לא מורידים מהצלחותיו בצבא. "מדובר פה באחד ממפקדי צה"ל הבולטים ביותר. בכל דור יש כמה גיבורים וכמה בולטים, ומדובר באחד כזה. הוא גם אייקון שאלפים הלכו אחריו באמונה - יש לו טאצ' לעניין. הוא עשה דברים יפים וגדולים", אמר. "אני בעניין הזה עם התנ"ך. דוד נשאר מלך ישראל למרות שבעניין שלו אין דיון מה היה עם בת שבע".

עוד בוואלה! NEWS:
בוכריס על כתב האישום נגדו: "אין לדברים שחר, זהו קרב חיי"
"נותר כשלגופו ציצית ודיסקית בלבד": כתב האישום החמור נגד בוכריס
בתום שימוע ממושך: תא"ל אופק בוכריס מואשם באונס ובמעשה סדום

אופק בוכריס, מצפה נטופה. 3 במרץ 2016. אדריאן הרבשטיין
"ההחלטה התקבלה בלב כבד". בוכריס/אדריאן הרבשטיין

"עד שלא הוכחה בבית הדין האשמה והוא הורשע, העניין נתון ועומד לדיון", הוסיף הכהן. לדבריו, "אני רק יודע להזכיר לכולם שמדובר באחד מגיבורי האומה. גם אם יורשע, זכויותיו גדולות". אתמול נמסר מדובר צה"ל כי "מדובר בקצין ולוחם עתיר זכויות והפרקליט הצבאי הראשי מסר כי ההחלטה התקבלה בלב כבד".

החקירה נגד בוכריס נפתחה בחודש פברואר האחרון, ובחודש אפריל השעה הרמטכ"ל, גדי איזנקוט, את התא"ל החשוד מתפקידו. בוכריס הכחיש בתחילה את החשדות המיוחסים לו. ואולם, בשלב מסוים, כך לפי גורם המעורב בחקירה, הודה בוכריס באחת מחקירותיו כי נישק את המתלוננת השנייה נגדו, קצינה בדרגת רב-סרן ששירתה תחתיו, וחזר בו מהודאתו בעימות שנערך עמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully