וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את רפונזל האמיתית עם שיער בכל צבעי הקשת

30.7.2016 / 5:49

טרישה רייבלט בת ה-31 לא הסתפרה מאז שנת 2004 והיא מתה על זה. את שיערה המרשים, שאורכו יותר ממטר, היא צובעת בכל צבעי הקשת והתוצאה משגעת ופסיכידאלית במיוחד. רק חבל שזמן הצביעה הוא שבע שעות בכל פעם

https://www.instagram.com/treelocks/

אישה מקווינסלנד, אוסטרליה, הפכה ללהיט אינסטגרם עם אלפי עוקבים הודות לסימן היכר שקשה להתעלם ממנו - שיער באורך מטר שצבוע בשלל צבעי הקשת. טרישה רייבלט בת ה-31 זכתה לכינוי "רפונזל" הודות לשיערה הארוך, אותו לא סיפרה מאז שנת 2004.

שיערה של רייבלט מגיע עד מותניה, אך נראה שהיא לא מסתפקת בכך. "אני חושבת שזה יהיה מגניב אם הוא יגיע עד השוקיים שלי, למרות שאני לא בטוחה שהוא ימשיך לצמוח בנקודה כזאת", אמרה.

באשר לצבעוניות המהממת של השיער, רייבלט הודתה שהתאהבה בקונספט עוד מילדותה, כשהתפעלה מהבובות בעלות השיער בגוונים שונים של אחותה. כבר שבע שנים שהיא צובעת את שיערה בצבעים עזים ולא נמאס לה לרגע.

"אני צובעת לבד ומקבלת מעט עזרה מהחברה הטובה ביותר שלי דניאל ג'יימס", סיפרה. בכל שלושה חודשים הן נפגשות במיוחד כדי לצבוע את השורשים שצמחו בשיערה של רייבלט ולנסות צבעים שונים. התהליך מתחיל בחמצון השיער שנמשך שעתיים ולאחריו מוקדשות חמש שעות לצביעת השיער.

"למען האמת, אני לא מתחזקת את השיער שלי יותר מדי", סיפרה רייבלט. "אני חופפת אותו פעם בשבוע בשמפו ללא סיליקון ומרכך ובדרך כלל מסיימת עם חומץ. בגלל שהשיער שלי די מבוגר יש לי קצוות מפוצלים ומדי פעם אני גוזרת אותן".

בכדי להימנע מהקצוות המפוצלים הארורים, לרפונזל האמיתית יש מדיניות נוקשה האוסרת על חימום השיער. "ברגע שהתחלתי לצבוע את השיער הפסקתי לחמם אותו, אני משתמש במייבש שיער לעיתים רחוקות ולעולם לא נעזרת בהחלקות. בנוסף אני נמנעת משימוש בג'ל או ספריי לשיער כדי לשמור עליו במצב הכי טוב שאפשר".

עוד באותו נושא

האישה שלא גזרה את שיערה במשך 13 שנים

לכתבה המלאה

רייבלט מספרת שהיא זוכה ללא מעט תגובות ברשת וברחוב ולרוב היא שמחה לשוחח עם מעריציה. "עוצרים אותי לא מעט כדי להצטלם איתי או לגעת לי בשיער. אני בנאדם חברותי כך שאני בסדר עם זה", סיפרה. "אנשים רבים אומרים לי שהם לא אהבו צבעים לא טבעיים בשיער עד שהם פגשו אותי, זאת המחמאה הכי גדולה".

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • שיער
  • קשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully