וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של שליסל על הרחקת בני המשפחה: "חבל שלא עשו יותר בשנה שעברה"

אליעזר שליסל, אביו של רוצח הנערה שירה בנקי במצעד הגאווה בשנה שעברה, התייחס בשיחה עם וואלה! NEWS להרחקתם של אשתו וילדיו מהאירוע שיתקיים בירושלים מחר. "זה לא חכם, אבל אני מקבל את זה", אמר. מעצר אחיו של שליסל הוארך ביממה. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

צילום: באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, עמית מאיר, ראובן קסטרו, שי מכלוף, לירון מולדובן, יוני ריקנר, עיצוב גרפי: אביחי ברוך, עריכת תוכן" לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין

(משה שטיינמץ ודובר מחוז ירושלים במשטרה על ההיערכות לקראת מצעד הגאווה בעיר)

אליעזר שליסל, אביו של ישי שליסל שרצח בשנה שעברה את הנערה שירה בנקי במצעד הגאווה בירושלים, התייחס בשיחה עם וואלה NEWS להחלטה להרחיק את בני משפחתו מהבירה, לקראת האירוע שיתקיים מחר, אף שהמשפחה סירבה לתמוך במעשיו של ישי. "אני סומך על המשטרה שתעשה את מה שצריך לעשות", אמר. "הייתי מצפה מהם בשנה שעברה שיעשו יותר, וכל העסק אולי היה נמנע, אבל אני לא מתרגש. ירחיקו מישהו מירושלים, מה קרה? למה לעשות סיפור מכל דבר? לפעמים נוקטים אמצעים קיצוניים כי מי שנכווה ברותחין נזהר בפושרין. זה לא מכניס אותי לפאניקה".

הוא הוסיף כי הוא אמנם חושב שזה לא חכם, אך אין לו מה לעשות נגד ההחלטה. "אני ארים גבה, אתפלא וזהו. מי שהחליט כך החליט כך. אתה מסכים עם כל הנושאים שמחליטים פה במדינה? אני מתעצבן לעצמי. לא עשו כאן משהו חמור ועצרו מישהו לחודשיים", אמר. "זה אולי לא חכם, לא הוגן אבל אני מקבל את זה. אעשה מחאה ואמרוד? אני לא עושה מזה עניין. אנחנו לא גרים בירושלים ומי שמורחק (ילדיו)ורוצה לבוא לכאן, שיבוא".

ישי שליסל מדבר מהכלא. נועם מושקוביץ
ישי שליסל/נועם מושקוביץ

אמו של שליסל עוכבה לחקירה עם חמישה מאחיו מוקדם יותר היום. בצהריים, הוארך מעצרו של האח מיכאל ב-24 שעות ושאר בני המשפחה שוחררו. על פרטי חקירתו הוטל צו איסור פרסום.

על פי הערכות, בידי המשטרה קיים מידע חסוי הקושר בין ישי שליסל לאחיו ולהתבטאויות שנאמרו בין השניים בהקשר למצעד הגאווה. בשלב זה, הוצא צו האוסר על פרסום פרטי החקירה אולם מעצם המעצר עולה כי המשטרה ביצעה בימים האחרונים פעולות חקירה סמויות נגד משפחת שליסל.

לדברי עו"ד איתמר בן גביר, המייצג את בני משפחת שליסל שעוכבו, "מדובר בהתעללות בבני משפחה רק בגלל היותם בני המשפחה של ישי שליסל. הפשיטה על בית המשפחה הבוקר לא תסיר את החרפה והפשלה המשטרתית בשנה שעברה ולא מתקנים עוול בעוול אחר, לא חוקרים אנשים חפים מפשע בחקירות שווא רק בגלל מעשים שעשה בן המשפחה".

(עדכון ראשון: 12:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully