וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין עם מי לדבר": המזגן בגן ברמת גן לא עובד - והילדים סובלים

19.7.2016 / 14:00

כבר יותר מחצי שנה שמערכת המיזוג בגן העירוני מקולקלת. בחודשי הקיץ, לדברי ההורים, הילדים חוזרים "מיוזעים ועצבניים". מעיריית רמת גן נמסר כי "ביומיים הקרובים יותקנו שני מזגנים חדשים בגן"

עריכה: מתן חדד

זה יותר מחצי שנה שהמזגן הישן שתלוי על קיר גן הילדים העירוני ברחוב החרוזים שברמת גן מקולקל. כ-30 הילדים, בגילאי ארבע וחמש, מזיעים וסובלים כעת מחום כבד. "יותר מחצי שנה שהמזגן הישן מקרטע ואין עם מי לדבר", אמרה לוואלה! NEWS אחת האימהות. היא הביעה זעם על הפתרונות המוצעים מטעם העירייה, כאלו שאינם מספקים את שביעות רצונה ואינם פותרים את הבעיה.

"מה זה כל הפלסטרים האלה שהעירייה מציעה לנו? מה הם חושבים, שאם יגיעו וינקו את המסננים פעם בחודש הבעיה תיפתר מעצמה?", המשיכה, "למה ילדינו צריכים להגיע לגן ולסבול? למה הם צריכים לחזור הביתה מיוזעים ועצבנים? כמה כבר עולה להתקין מזגן חדש? תאמין לי שאם לא כל ההורים היו בעבודה בבקרים, כבר מזמן לא היינו שולחים את הילדים לגן".

עוד בוואלה! NEWS:
מטפלת התעללה בחולה סיעודית - משפחתה תובעת מיליונים מהרווחה
מאות עולים מארה"ב וקנדה נחתו בישראל: "עדיף מאוחר מאף פעם"
הלוויתן שנצפה בחופי הארץ הגיע לחיפה: "בחיים לא ראו מחזה כזה"

גן ילדים עירוני ברחוב חרוזים ברמת גן. יולי 2016. מגד גוזני
"אם לא היינו עובדים, לא היינו שולחים את הילדים". הגן ברחוב החרוזים/מגד גוזני

בקבוצת הווטסאפ של הורי ילד הגן, הכעס והאכזבה ממצבם של הילדים עקב בעיית המיזוג בימים החמים, היתרגם להודעות ומסרים תקיפים הרבה יותר. אחד ההורים כתב: "אם לא נפעיל לחץ מאסיבי על העירייה, הדברים לא יזוזו". אחת האימהות הוסיפה: "הסייעת מספרת שבכל פעם ששולחים טכנאי המצב לא משתנה ושצריך מזגן חדש".

טכנאי המזגנים הרבים שהגיעו לגן במהלך הקיץ נתנו פתרונות זמניים של ניקיון מסנני המזגן, ובשבוע שעבר, קבע אחד מהם כי אין מנוס מלהחליף את המזגן המקרטע. אחד ההורים פנה אל "בית עמנואל", חברת הבת של עיירית רמת גן, מי שאחראית על הטיפול השוטף בגנים העירוניים בעיר. לתדהמתו, הוא קיבל את התגובה הבא: "זאת הפעם הראשונה שאנו שומעים על הבעיה ולא מבינים מדוע מישהו מצוות הגן לא עדכן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קבוצת הוואטסאפ של הורי הגן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חבר מועצת עיריית רמת גן, ליעד אילני, התייחס למצב הרגיש: "עצוב שברמת גן בהנהגתו של ישראל זינגר רק התערבות של גורמים פרטיים תביא קץ לסבלם הממושך של ילדי גן עירוני. אני בטוח כי לו אחד ממזגני לשכת ראש העירייה היה מתקלקל, הוא היה מתוקן או מוחלף לחדש בתוך דקות ספורות".

מעיריית רמת גן נמסר בתגובה: "ברמת-גן 43 בתי ספר ולמעלה מ-200 גני ילדים, והעירייה החליפה לאורך השנה מאות מזגנים במוסדות החינוך על פי הצורך וללא כל מגבלה תקציבית. כל תלונה המתקבלת ממוסדות החינוך בענייני מיזוג, נבדקת הן על ידי גורמי מקצוע מוסמכים בעירייה והן על ידי נציגי החברה המקצועית המלווה את העירייה בנושא זה".

"בגן המדובר, התקבלה פנייה בנושא המזגן בתחילת חודש יוני, וטופלה מיידית", עוד נמסר. "מאז, לא התקבלו פניות נוספות, עד לפנייה שהתקבלה ביום חמישי האחרון ולגן נשלח צוות מקצועי לבדיקה וטיפול. בהתאם להמלצתו, הוזמנו לגן - עוד טרם פניית אתר וואלה! NEWS - שני מזגנים חדשים שיותקנו ביומיים הקרובים בגן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully