וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שישה קילו יותר": מוכיחה בתמונת ביקיני שמשקל זה רק מספר

21.7.2016 / 9:57

יולה, מאמנת אישית מהולנד, מרבה להתגאות בבטן המפוסלת שלה. לאחרונה היא פרסמה תמונת לפני ואחרי ומראה שדווקא לאחר שעלתה במשקל היא נראית שרירית וחטובה יותר. מה הסוד שלה?

אינסטגרם

בסרטון – יולה מתאמנת

עליה על המשקל היא חוויה מלחיצה עבור לא מעט אנשים והמספר שיופיע על מכשיר המדידה עשוי להשפיע על יומו של האדם לטובה או לרעה. אולם, מאמנת כושר מהולנד הוכיחה את נכונותו של המשפט המוכר "משקל זה רק מספר", כשהעלתה תמונות לפני ואחרי שלה. דווקא בתמונת ה"אחרי" היא נראית חטובה ולוהטת יותר, זאת על אף שעלתה שישה קילוגרם בשלוש השנים בין התמונות.

בתמונה שפרסמה באינסטגרם כתבה: "3 שנים, 6 קילו וביקיני חדש". בתמונה הראשונה משנת 2013 היא שקלה 58 קילוגרם ובתמונה שצולמה השנה היא שוקלת 64 קילוגרמים. יולה העלתה את התמונות כדי לתת מוטיבציה לנשים ולהוכיח להן שעליה במשקל לאו דווקא מעידה על יותר שומן, אלא על מסה גדולה של שרירים.

יולה מרבה לשתף בתמונות של גופה המעוצב אך מעטים שיערו שהיא עלתה במשקל כדי להשיג אותו. היא זכתה ליותר מ-12,000 לייקים על התמונה ותגובות אוהדות רבות. "נלחצתי אחרי שראיתי שעליתי קילו שבועיים לאחר שהתחלתי להתאמן אבל טוב לדעת", כתבה מגיבה. "שרירים שוקלים יותר משומן ולכן עולים במשקל", כתב אדם אחר.

עוד באותו נושא

לא תמיד חטובה: שיתפה תמונות לפני ואחרי החתונה ועודדה את הגולשות

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully