וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגע האחרון: נמנעה פגישת משפחות הפשע מולנר ואלפרון בבית המשפט

14.7.2016 / 17:20

אנשי שב"ס מנעו פגישה בין שתי המשפחות, שמסוכסכות מאז "מפגש הפסגה" במלון בהרצליה ב-2006, שהסתיים בדקירות. מולנר, שהגיע לאולם כדי לחזק את ידיו של אחד מחייליו, חשף מראה חדש עם כובע וציציות מתחת לחולצתו

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יאיר דניאל

מתיחות סביב מפגש בין שני היריבים המרים בעולם הפשע הישראלי נרשמה היום (חמישי) באולם המעצרים של בית משפט השלום בתל אביב. בני משפחת אלפרון הגיעו לאולם שבו שהה באותו זמן עמיר מולנר, שבא לחזק את ידיו של אחד מחייליו שנעצר הבוקר. מולנר הגיע לאולם במראה חדש, לבוש כובע וציציות מתחת לחולצתו, המעיד על התקרבותו לדת.

משפחות אלפרון ומולנר נחשבות לאויבות, עוד מאירוע קשה לפני עשור במלון דניאל בהרצליה, שהסתיים בדקירת אנשי מולנר, לפי החשד בידי אנשי אלפרון. בקטטה השתתפו אבי המשפחה יעקב אלפרון ובנו דרור. הסכסוך החריף לאחר הירצחו של אלפרון האב.

ביום שבת נעצר עומר אלפרון עם עוד שלושה חשודים, שחר אסרף, ציון דדוש וניסים יוגב. מעצרם הוארך עד היום, ובצהריים הם הובאו פעם נוספת לבית המשפט. במקביל, עצרו שוטרי משטרת מרחב דן של משטרת תל אביב את אורן זרה, ממקורביו של מולנר, שלפי המודיעין המשטרתי הוא אחד מחייליו הבכירים. זרה נעצר כשברשותו שכפ"ץ ובמשטרה חשדו שהוא מתכנן לבצע פשע.

עוד בוואלה! NEWS:
חומרי החקירה נחשפים: המחבל רצה להיות שהיד כנקמה על מעצר אמו
העליון קבע: חרף האישום בניסיון רצח - יש לבחון חלופת מעצר לדומרני
עד מדינה וגל מעצרים: המשטרה חוקרת פרשת פשיעה חמורה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מולנר בבית המשפט, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מולנר הגיע לדיון לחזק את ידיו של החייל שלו ושהה באולם כאשר חלק מבני משפחת אלפרון הגיעו אף הם לבית המשפט. השופטת רונית פוזננסקי כץ ואנשי שב"ס הצליחו למנוע את המפגש בין החבורות. בזמן הדיון בעניינו של זרה, השופטת שחררה אותו ומנעה את הפגישה בתוך האולם משפחת אלפרון לבין אנשי מולנר.

עומר אלפרון נעצר בחשד שהפעיל מעבדת סמים ענקית, במבנה שהיה בו עד לאחרונה מועדון "הפלקה" המוכר בתל אביב. הוא הכחיש את מעורבותו ואמר כי "האופנוע שלי היה חונה ליד. לא נכנסתי למבנה. הלכתי ברחוב וסתם המשטרה עצרה אותי", סיפור בבית המשפט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סדר יום חדש בעולם התחתון: חייל של מולנר מעורב בפעילות של משפחת אלפרון. ניב אהרונסון
מולנר/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully