וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראות ולא להאמין: נאס"א צילמה את שרידיו של "מלך מאדים קדום"?

14.7.2016 / 8:34

צילום של גשושית של נאס"א הועלה לעמוד יוטיוב שניתח את התמונות וקבע כי מה שנראה שם אלו הן עדויות ש"ישנו לנצח את הדרך בה אנחנו חושבים על מאדים". שיכנע אתכם?

Paranormal Crucible

עדויות ש"ישנו לנצח את הדרך בה אנחנו חושבים על מאדים" נמצאו לאחרונה. טוב, אולי לא, אבל זה לפחות מה שנטען בווידאו שהועלה לאחרונה לעמוד היוטיוב של Paranormal Crucible, שם מנתחים צילום שבוצע על ידי גשושית של נאס"א וטוענים כי זו ההוכחה שעל כוכב הלכת נמצאו שרידי גופתו הכמעט שלמה של שלד של "מלך מאדים", או לפחות לוחם קדום.

עמוד היוטיוב שפרסם את סדרת התמונות וניתח אותן גורס כי פסולת סלעית נראתה על פני השטח, ובצד הימני של התמונה, ניתן לראות שלד שלטענתו שייך ל"מלך מאדים קדום". "לשריד הקדום יש גולגולת גדולה מעוטרת בקישוט ראש מהודר. המשמעות יכולה להיות שמדובר בשרידים של מלך, או אייקון דתי, או אפילו לוחם שנפל. לדעתי אין ספק שמדובר בשרידים של חייזר כלשהו".

סקוט סי וורינג, מאתר UFOSightingsDaily, התמוגג: "יש כאן מספיק עדויות כדי לזעזע את עולם הפלאונטולוגיה".

צילום של פני המאדים. NASA, אתר רשמי
נו? רואים את זה?/אתר רשמי, NASA
שלד נמצא על המאדים?. Paranormal Crucible, צילום מסך
ועכשיו?/צילום מסך, Paranormal Crucible

כמובן שעורכי הסרטון וחובבי תיאוריות הקונספירציה והמאמינים בקיומם של חייזרים לא מציינים כי יתכן מאוד שמדובר בסך הכל בתצורת סלעים שנראית דומה לשלד ולא באמת בשלד, כי למה להרוס את הרעיון המגניב הזה עם עובדות?

לתופעה הזו יש אפילו שם - פראידוליה. זוהי תופעה פסיכולוגית בה האדם תופס גירוי עמום ומעורפל כלשהו כמוכר ובעל משמעות. הדבר מהווה הטיה קוגניטיבית של המוח, בה האדם מזהה תבניות מוכרות בתמונות ועצמים עמומים; ההטיה היא בעיקר לזיהוי מראה של פנים בגירויים עמומים כאלו. דוגמה ידועה של פראידוליה היא הנטייה לזהות צורות של פנים או דמויות בתווי הקרקע המאפיינים את הירח או את המאדים.

עוד בנושא

  • עוד באותו נושא:
  • מאדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully