וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר שולי רנד הודה בגרימת חבלה ברשלנות לאשתו

13.7.2016 / 14:21

הזמר הודה בכתב אישום מתוקן ולפיו במהלך מאבק עם אשתו היא נפלה ונגרמו לה חבלות. לוואלה! NEWS נודע כי כבר ב-2012 התלוננה רנד על "סכנה לחייה" ושהתה במעון לנשים מוכות. המשפחה מוכרת לשרותי הרווחה. השבוע זכה הזמר בפרס מפעל חיים של משרד החינוך

שולי רנד ומיכל רנד. אביב חופי
כתב האישום המקורי היה חמור יותר. שולי ומיכל בת שבע רנד/אביב חופי

הזמר שולי רנד הודה היום (רביעי) בעבירה של גרימת חבלה ברשלנות באשתו מיכל בת שבע. לפי כתב האישום המתוקן, שהוגש על ידי משטרת ירושלים לבית משפט השלום בעיר, בנובמבר 2013 ניסה רנד לקחת מידי אשתו שקית השייכת לו ובין השניים התפתח מאבק, שבמהלכו נפלה לרצפה. כתוצאה מכך נגרמו לה חבלות שונות, ובהן שפשופים ואדמומיות בצווארה ובשכמות. השבוע זכה רנד בפרס מפעל חיים מטעם משרד החינוך.

כתב האישום המקורי שהוגש נגד רנד היה חמור יותר. עם זאת, לאחר הסכמה בין סנגורו של רנד למשטרה, הוחלט לתקנו, וכן לשלוח את רנד לתסקיר של שירות המבחן על מנת שיכריע אם יש גם מקום להרשיעו בעבירה, או שניתן להימנע מהרשעת הזמר ולהסתפק בעונש קל.

רנד הודה בעבירה בפני השופט דב פולוק. הזמר אמר בבית המשפט כי הוא מבין שייתכן שיורשע ויוטל עליו עונש. סנגורו אמר כי בני הזוג מנסים לשקם את התא המשפחתי, וכי אשתו הביעה את ברכתה ו"שמחתה" על כך שהעניין הסתיים.

שולי רנד. באדיבות התו השמיני,
"טענות ממוחזרות שנועדו לפגוע אישית ומקצועית". רנד/באדיבות התו השמיני

לוואלה! NEWS נודע כי אין זו הפעם הראשונה שבה התלוננה רעייתו של רנד על אלימות מצד בעלה. בשנת 2012 התלוננה רנד על אלימות מצד בעלה ואף אמרה כי "חשה סכנה לחייה". בעקבות הפנייה, שהתה רנד במעון לנשים מוכות עד שנת 2013. מעבר לכך, בני הזוג מטופלים על ידי שירותי הרווחה וקיימים ביניהם הסדרי ראייה לילדיהם.

רנד הגיעה לדיון בוועדת הכנסת במושבה הקודם. בדיון שעסק ברווחת הילד, היא הגיעה להציג את המקרה שלה בעקבות תלונות שהגישה והועברו לשר הרווחה דאז, מאיר כהן, על התנהלות המשרד.

הזמר מסר בתגובה: "מדובר בטענות ישנות וממוחזרות אשר עולות שוב כחלק מניסיונותיה של מיכל רנד לפגוע אישית ומקצועית בבעלה. למרות ניסיונות אלו ומתוך רצון לשמור על כבודם של ילדיו ואשתו זה 25 שנים, לא יתייחס שולי בכלי התקשורת לנושאים אישיים הנוגעים לו ולמשפחתו".

  • עוד באותו נושא:
  • שולי רנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully