וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חטפו אדם מתוך מונית והכו אותו - רק בגלל מילה מעליבה

13.7.2016 / 14:39

כתב אישום שהוגש לבית משפט בנצרת תיאר אלימות קשה שהפעילו שני תושבי יקנעם. לפי הפרקליטות, השניים חטפו את האיש, ותקפו אותו בשולי כביש 70. אחד הנאשמים אף ביקש למחוק את תיעוד האירוע

ספק 500

שני צעירים מיקנעם חטפו אדם זר והכו אותו לעיני נהגים בכביש ראשי בגלל מילה פוגענית שאמר – כך עולה מכתב האישום שהוגש לפני כמה ימים לבית המשפט המחוזי בנצרת. כתב האישום מייחס לשניים עבירות של חטיפה, תקיפה בנסיבות מחמירות, שיבוש מהלכי משפט והסתייעות ברכב לביצוע פשע.

בכתב האישום, שהגיש עורך הדין רועי אלפסי מפרקליטות מחוז צפון, נגד השניים, אליהו איבגי, בן 21 ויוחאי אנקווה, בן 24, מתואר המעשה הקשה שאירע לפני כשנה. ב-7 ביוני 2015 ישב הקורבן בתחנת פיס ביקנעם ושתה משקאות משכרים במשך כמה שעות. בשלב מסוים יצא מהתחנה והפריח לאוויר מילה שהרגיזה את איבגי. הוא לא נותר חייב וסטר לו על פניו.

בתגובה לסטירה הלך הנפגע לחנות של ציוד למטיילים ורכש בה סכין בעלת להב באורך של כ-15 סנטימטרים ושב עמה לתחנת הפיס. משלא איתר במקום את איבגי, עלה על מונית שהזמין קודם לכן וביקש לנסוע לקריית אתא. מרחק קצר אחרי צומת המושבה יקנעם, עקפה אותה מכונית מסוג "יונדאי", שבה ישבו איבגי, אנקווה ושניים נוספים, שסימנו לנהג המונית לעצור בצד הכביש.

עוד בוואלה! NEWS:
האזרח הישראלי שחצה את הגבול לעזה: ג'ומעה אבו גנימה, תושב הפזורה
הגבר שדקר את גרושתו ונהרג בתאונה: מאבטח תחת צו הרחקה שנשקו הוחרם
סערת תא"ל קרים: הרמטכ"ל זימן לשיחה את הרב הצבאי הראשי המיועד

שני תושבי יקנעם מואשמים שהכו וחטפו אדם שהעליב אותם. ספק 500
הותירו אותו בעיר, סובל מכאבים ומדמם. הנאשמים/ספק 500

נהג המונית עשה כמצוותם, בעוד נוסעי המכונית העוקפת עצרו לפני המונית וירדו ממכוניתם. אנקווה אחז בידו אלה והארבעה ניגשו למונית, הוציאו מתוכה את הנוסע, גררו אותו למכוניתם תוך שהם חובטים בו באגרופים בראשו ובפניו והושיבו אותו על הספסל האחורי של המכונית. במהלך החטיפה, הורו הנאשמים איש לרעהו לא לגעת במונית, ככל הנראה מחשש שיותירו טביעות אצבעות.

לפי כתב האישום, איבגי פנה לנהג המונית ודרש ממנו שימחק את קובץ הווידאו שתיעדה המצלמה המותקנת במונית. הנהג המבוהל עשה כדברו של איבגי ומחק את הסרטון. איבגי חזר למכונית שבו המתינו חבריו עם החטוף והם פתחו בנסיעה חזרה ליקנעם, תוך שהם ממשיכים לחבוט בקורבנם. אחרי זמן מה הורידו אותו מהמכונית ביקנעם, סובל מכאבים, מנפיחות בשפה ומדימום מאפו.

נהג שהבחין בתקרית, שהתרחשה בשולי כביש 70, דרך ראשית בצפון, התקשר למוקד 100 של המשטרה ודיווח על ארבעה אנשים שמכים אדם ומכניסים אותו בכוח למכוניתם. למקום הוקפצו כוחות משטרה רבים מהמחוז הצפוני, וכן הועלה מסוק משטרתי, והיה חשש כבד שמדובר באירוע על רקע לאומני, עד שהמותקף אותר כעבור זמן מה ביקנעם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"חטיפה ברוטלית המעידה על תעוזה בלתי רגילה"

במהלך החקירה, הצליחו במשטרה לשחזר קטע קצר מהסרט שנמחק מכרטיס הזיכרון. בקטע נראית מכונית ה"יונדאי", שבה נסעו הנאשמים עוקפת את המונית ואת שני הנאשמים יוצאים ממנה, חמושים באלה. עם זאת, לא ניתן היה לשחזר את רגעי התקיפה מהתיעוד.

בדיון בבית המשפט, שבו ביקשה עו"ד יעל כ"ץ מפרקליטות מחוז צפון להותיר את איבגי במעצר, עלה כי לנאשם עבר פלילי והוא כבר ריצה בעבר עונשי מאסר. עו"ד כ"ץ הגדירה את המעשה כ"חטיפה ברוטלית, בצומת מרכזי, אל מול עיניהם הנדהמות של עוברי אורח, דבר שמעיד על תעוזה בלתי רגילה. תעוזה שאף מתעצמת לנוכח שיבוש ההליכים שבוצע לאחר מכן, כשהנאשם דרש מנהג המונית למחוק את תיעוד האירוע. כל אלה מעידים על העדר גבולות מוחלט".

סנגורי הנאשמים, עורכי הדין יובל זמר, יהלי שפרלינג ודורון נוי, מסרו כי אין בכוונתם לנהל את הגנת מרשיהם בכלי התקשורת ושהם משוכנעים כי במהלך המשפט תוכח חפותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully