וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: בכיר בארגון פשע החשוד במעורבות ב-3 מעשי רצח נמלט מהארץ

11.7.2016 / 17:00

שישה חברי ארגון פשיעה נעצרו בחשד לרציחתו של העבריין ג'ורדן אזולאי ב-2011. מהחקירה עולה כי הרצח התרחש במסגרת היריבות בין ארגוניהם של אברג'יל והאחים מוסלי. פענוח הרצח התאפשר באמצעות גיוס עד מדינה

עריכה: אביב אירגז

שישה חברי ארגון פשיעה נעצרו בחשד למעורבות בשלושה מעשי רצח בשנים 2011-2012 - כך הותר היום (שני) לפרסום. חוקרי היחידה הבינלאומית במשטרת ישראל (יחאב"ל) הצליחו לפענח את פרשת רצח ג'ורדן אזולאי, שגופתו לא נמצאה עד היום, בעקבות מלחמת ארגוני הפשיעה של יצחק אברג'יל, יוסי שי ואלי מוסלי. בכיר בארגונו של אברג'יל, החשוד במעורבות בפרשה, נמלט מישראל עוד לפני המעצרים וכעת שוהה באחת ממדינות דרום אמריקה.

במסגרת הפרשה, שבמרכזה מקרי הרצח של אזולאי ב-2011, של שרון מזרחי ב-2012 ושל איציק גפן באותה השנה, גייסה המשטרה עד מדינה שבעבר היה מקורב לעבריין הבכיר שנמלט מהארץ ואף נעצר עמו כמה פעמים, אך הסתכסך איתו. הרקע לסכסוך בין קבוצתו של העבריין הנמלט לבין ארגונו של מוסלי היה סביב ניסיון האחים מוסלי להשתלט על הריק שנוצר בבית ים, בחולון ובראשון לציון בעקבות הסגרת אברג'יל לארצות הברית.

עוד בוואלה! NEWS:
"מרגש כל פעם מחדש": המסע לזכר נופלי עמק יזרעאל בלבנון ה-2
"מעשה שטני": המחבל מהפיגוע בארמון הנציב יסיים את חייו בכלא
עד במשפט אזריה: "אם הייתי יודע שהוא הולך לירות הייתי עוצר אותו"

חשוד בפרשת רצח 1131. ניב אהרונסון
אחד החשודים בבית המשפט, היום/ניב אהרונסון

עוד הותר לפרסום כי מעצרם של שני חשודים במעורבות ברצח אזולאי, שאחד מהם חשוד גם במעורבות ברצח גפן, הוארך בעשרה ימים. כמו כן, מעצרם של שלושה חשודים נוספים במעורבות ברצח מזרחי הוארך גם הוא בעשרה ימים.

על פי החשד, החשוד הנמלט הופקד על הניסיון לשמור על שליטתו של אברג'יל באזור חרף ניסיונות האחים מוסלי להשיגה. עם זאת, שורה של חיילים צעירים בארגון ניסו לערוק לארגונם של האחים מוסלי, שהפך לאלטרנטיבה קורצת לעבריינים מקומיים. אלי נעים, עבריין ירושלמי בכיר, שימש בתפקיד המגייס בארגון של האחים מוסלי וסייע להם בצירוף עבריינים שעבדו אצל העבריין הנמלט.

במשטרה חושדים כי החשוד שברח מהארץ הוא זה שביצע רבים מהחיסולים שהתרחשו באותה התקופה, 17 לפחות, בשלוש הערים. כמו כן, לפי הערכות, עד המדינה סיפק למשטרה מידע על שני קורבנות נוספים שחוסלו בתקופת רצח אזולאי.

קבוצת העבריינים שנעצרה שויכה על פי החשד לא רק לארגונו של אברג'יל, אלא גם לעבריין מוטי חסין, וניהלה מאבק מול ניסיונות של חברים לעבור לארגונם של האחים מוסלי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
תיקי פרשת 1131, בית המשפט השלום ראשון לציון. 11 ביולי 2016. ניב אהרונסון
תיקי הפרשה בבית המשפט, היום/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully