וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדלבליט מאשר: נפתחה בדיקה בעניינו של ראש הממשלה

בהודעה של משרד המשפטים נמסר כי הוחלט לפתוח בבדיקה בעניינו של נתניהו, "בעקבות מידע שהתקבל בעניינים הנוגעים בין היתר לראש הממשלה". לשכת נתניהו: "כמו במקרים קודמים, גם כאן לא יהיה כלום"

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

(בווידאו: נתניהו על פרשת מימרן - "התרומה חוקית")

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הורה לקיים בדיקה בעניינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו – כך נמסר אמש (ראשון) ממשרד המשפטים. בהודעה נכתב כי "בעקבות מידע שהתקבל בעניינים הנוגעים בין היתר לראש הממשלה, ושהוצג בפני היועץ המשפטי לממשלה על ידי אגף החקירות והמודיעין של המשטרה, קיים היועץ מספר דיונים בהשתתפות פרקליט המדינה, גורמים בכירים נוספים במשרד המשפטים ואגף החקירות והמודיעין במשטרה. בסיומם החליט היועץ המשפטי לממשלה להורות על קיום בדיקה בנושא". בשבוע שעבר פורסם בערוץ 10 כי הפרשה קשורה בהלבנת הון.

כמו כן, הודגש כי "מדובר בבדיקה ולא נפתחה חקירה פלילית בעניינו של ראש הממשלה". עוד צוין כי "בימים האחרונים פורסמו בתקשורת ידיעות רבות שאינן מדויקות בלשון המעטה ביחס למידע הנוגע לבדיקה ולפעולות שכביכול בוצעו במסגרתה. מטבע הדברים לא נוכל בשלב זה להתייחס לפרסומים אלה או לפרט בנוגע למהלכי הבדיקה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ישיבת ממשלה, 10 ביולי 2016. אלכס קולומויסקי, פול צלמים
"לא יהיה כלום". נתניהו, היום/פול צלמים, אלכס קולומויסקי

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "כפי שקרה בכל המקרים הקודמים, כשייחסו לראש הממשלה נתניהו מעשים שהתבררו כעורבא פרח, גם כאן לא יהיה כלום - כי אין כלום".

בשבוע שעבר פורסמו טענות כי מתנהלת חקירה נגד נתניהו שעוסקת בתרומות שקיבל לכאורה מאנשי עסקים בזמן כהונתו הנוכחית כראש הממשלה, שהחלה לפני כשבע שנים. בערוץ 10 פורסם בסוף השבוע האחרון כי המשטרה בודקת חשד שלפיו נתניהו מעורב לכאורה בפרשת הלבנת הון. עוד נטען כי גורם בכיר מתחום המשפט מעורב גם הוא בפרשה.

(עדכון ראשון: 21:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully