וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריכות בספרד הכריזו על התחלת המסורת של "יום ללא בגד ים"

19.7.2016 / 7:47

ראש העיר במדריד נתנה אור ירוק ליוזמה של בריכות השחיה ליום ללא בגד ים. נודיסטים הם העומדים מאחורי הרעיון, שמטרתו לחנך את הציבור הרחב לערכים שלהם. מתי בישראל? כנראה לעולם לא

מערכת וואלה!

בסרטון - 5 עובדות על בגדי ים

עיריית מדריד נתנה אישור לבריכות ציבוריות להתחיל במסורת "יום ללא בגד ים" לאחר קמפיין מוצלח של קהילת הנודיסטים. ראש העיר, מנואלה קרמנה, העבירה לכל הרובעים בבירת ספרד את הסכמתה ליום נטול בגדים בבריכות, אם יהיו מעוניינים בכך.

כצפוי, הצעד הכעיס פוליטיקאים רבים מהמפלגה השמרנית אך היוזמה של ארגון הנודיסטים הצליחה לעבור בהצלחה. נשיא הארגון, איסמאל רודריזו אמר: "ביום ללא בגד ים אנחנו רוצים לחנך ולהעביר את הערכים המערביים שלנו לציבור הרחב. אין פשע בגוף והדרך הטובה ביותר להבהיר את זה היא לנסות לא ללבוש בגדים כשלא חייבים. בבריכות למשל זה המצב".

חופשה גלישה סלולרית בריכה. ShutterStock
מאמי עד מתי בגדי ים בבריכה?/ShutterStock

עם זאת ראש העיר הורתה להציב שלטים בכניסה לבריכות ציבוריות שיתריעו על היום המיוחד וכך להקל על הורים שאינם רוצים שילדיהם יחזו באנשים עירומים. ילדים יוכלו להיכנס לבריכות הנודיסטים אך רק בליווי מבוגר.

הפוליטיקאית אספרנזה אגוויר מהמפלגה השמרנית, שהפסידה לקרמנה בבחירות האחרונות אמרה: "המועצה השמאלנית שלה מתעסקת בסלוגנים. 'יום ללא בגד ים' הוא פשוט עוד אחד מהרעיונות המשוגעים שלה". אם תרצו תוכלו לטבול בעירום בבריכה ציבורית בספרד החל מאוגוסט.

עוד באותו נושא

נוסעת עשתה סקס במונית וחשפה חזה בפני נהגים המומים

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully