וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב ביקורו אצל משפחות המחבלים: נשלל היתר הכניסה של מושל חברון לישראל

3.7.2016 / 18:30

מתאם פעולות הממשלה בשטחים החליט לנקוט צעדים נגד כאמל חמיד לאחר שניחם את קרוביהם של המחבל שרצח את הנערה בת ה-13 בקריית ארבע ושל בת משפחתו, שניסתה לדקור לוחמים במערת המכפלה. חמיד: "אין לי מה לעשות בישראל"

צילום: דו"צ, עריכה: מתן חדד

ישראל שללה היום (ראשון) את תעודת ה-VIP של מושל חברון כאמל חמיד, המאפשרת לו להיכנס לשטח ישראל. צעד זה ננקט בעקבות ביקורו בסוכות האבלים של המחבל שרצח את הלל יפה אריאל בת ה-13 בקריית ארבע, ושל קרובתו, שניסתה לדקור חיילי מג"ב במערת המכפלה.

בפוסט שפרסם מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף יואב מרדכי, אישר כי נשללו זכויותיו של המושל ואפשרות כניסתו לישראל. "לתמיכה בטרור יש הרבה ביטויים. אתמול ביקר מושל חברון כאמל חמיד את משפחות המחבלים מבני נעים. ביקור המשפחות הוא כהסכמה לרצח המתועב ומעודד לטרור!", כתב אלוף מרדכי. "מה המסר? האם מושל חברון מביע תמיכה ברוצח ילדה בת 12? אנו מצפים מההנהגה הפלסטינית לקחת אחריות ולקרוא לרגיעה וסובלנות. ישראל לא תסייע לתומכים בטרור".

עם זאת, בשיחה עם סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" הכחיש המושל חמיד את העובדה שהוא בכלל מחזיק בתעודת VIP. הוא הוסיף: "אין לי מה לעשות בישראל".

עוד בוואלה! NEWS:
הבת שנפצעה ספדה לאביה שנרצח: "עד הרגע האחרון ניסית להציל אותנו"
לראשונה לאחר הסכם הפיוס: ספינת סיוע טורקית לעזה עגנה בישראל

מושל חברון כאמל חמייד מבקר בסוכת האבלים של מוחמד טראיירה, רוצח הילדה מקרית ארבע. פייסבוק, צילום מסך
מושל חברון, שלישי משמאל, בסוכת האבלים של מוחמד טראיירה/צילום מסך, פייסבוק

מוקדם יותר פורסם בוואלה! NEWS כי תנועת פתח החליטה לקבל חסות על סוכות האבלים של המחבל מוחמד טראיירה ושל בת משפחתו סארה. מעל שתי הסוכות מתנוססים דגלי פתח והתנועה מממנת את ההוצאות הכרוכות באירוח. חמיד, הנחשב למינוי אישי של יו"ר הרשות אבו מאזן, ביקר אתמול בשתי סוכות האבלים.

בעקבות הפרסום הודיעה ח"כ איילת נחמיאס ורבין כי תעלה מחר את הנושא לדיון בישיבת סיעת המחנה הציוני ותדרוש עד שהסיעה תימנע מכל פעילות משותפת או מפגשים עם הנהגת הרשות הפלסטינית ואנשיה – עד שלא יהיה לרצח גינוי חד-משמעי מהרשות. "הרשות הפלסטינית צריכה לדעת שאם לא תשכיל להתנער מרוצחי ילדים, לא יהיה לה שיג ושיח עם אף אחד במערכת הפוליטית הישראלית שאינו חנין זועבי. אין כל דרך לקבל ניחומי אבלים והאדרה של מי שרצח ילדה בשנתה", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully