וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על חשבון פרס: הבדיחה שגרמה לנתניהו לפרוץ בצחוק

3.7.2016 / 14:20

ציטוט של הנשיא לשעבר, שלפיו סירב להשתתף ב"פסטיבל ראוותני" עם ראש הממשלה באפריקה, הצליח לגרור גל צחוק בישיבת שרי הליכוד. אחד הנוכחים סיפר כי "אפילו נתניהו לא הצליח להתאפק". בלשכת פרס הכחישו את הציטוט

הפוגת צחוק נדירה נרשמה הבוקר (ראשון) בישיבת שרי הליכוד. מושא הבדיחה הוא הנשיא לשעבר, שמעון פרס, בעקבות פרסום ב"ידיעות אחרונות" לפיו דחה הצעה להצטרף לביקור ראש הממשלה בנימין נתניהו באפריקה, בטענה כי "אין לו עניין להשתתף בפסטיבל הראוותני". בסביבת פרס הכחישו הבוקר את הציטוט הנ"ל ואמרו כי לא זוהי הסיבה להיעדרותו של פרס מהנסיעה. את שרי הליכוד ואת ראש הממשלה, ההסבר לא עניין, והציטוט עורר גל צחוק בישיבה.

"כל השכנים שלי שמעו את פרץ הצחוק כשקראתי את תגובת לשכת פרס", אמר שר המדע אופיר אקוניס, "פרס לא רצה להשתתף באירוע ראוותני, זה ענק". שר התחבורה ישראל כץ הוסיף שפרס "מסרב להשתתף בכנס ראוותני שלא הוא מארגן" ולדברי אחד הנוכחים "נתניהו לא יכל להתאפק ופרץ גם הוא בצחוק".

עוד בוואלה! NEWS:
חתן פרס נובל לשלום אלי ויזל הלך לעולמו והוא בן 87
איזנקוט בטקס למבצע אנטבה: "הטרור עדיין פושט ולובש צורה"
"שאלתי את אימא אם זה כואב למות": ילדי אנטבה חוזרים לימי השבי

פרס בחגיגות יום הולדת 90: "ישראל ופלסטין של מחר יעניקו לילדינו תקווה". באדיבות ערוץ 10, ספק 500
הנשיא שמעון פרס ביום הולדתו ה-90/ספק 500, באדיבות ערוץ 10

הגורם הוסיף כי שרים נוספים הזכירו את חגיגות יום ההולדת ה-90 של הנשיא לשעבר שצוינו ב-2013, בעלות מוערכת של מיליוני שקלים. עם זאת, האירוע מומן מכספי תרומות.

התנועה לאיכות השלטון דורשת לדעת: כמה עולה ביקור נתניהו באפריקה?

בעקבות הפרסום לפיו הביקור והאירועים במסע ראש הממשלה יעמדו על 28 מיליון שקל, פנתה הבוקר התנועה לאיכות השלטון למשרד ראש הממשלה בבקשה לקבל את פירוט העלויות המלא. המסע צפוי לכלול ארבע מדינות – אוגנדה, רואנדה, קניה ואתיופיה – ואת הטקס הממלכתי לציון 40 שנים למבצע אנטבה.

"התנועה רואה חשיבות רבה בחיזוק הקשרים הדיפלומטיים של מדינת ישראל עם מדינות אפריקאיות וכן את הצורך לקיים טקס לציון מבצע היסטורי זה", נמסר. "העלות הגבוהה של המשלחת, שנטען לגביה שהיא הגבוהה ביותר אי פעם של ראש ממשלה ישראלי בחו"ל, מחייבת כי תיבחן באופן הדוק על ידי עין הציבור", נכתב בפניה, בו התנועה דורשת לקבל את הפרוטוקולים, תחזיות העלויות והמסמכים המאשרים את ההוצאות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ישיבת ממשלה שבועית 17.3. ידיעות אחרונות, יואב דודקביץ'
"כניסה מחודשת של ישראל ליבשת אפריקה". נתניהו, היום/יואב דודקביץ', ידיעות אחרונות

יו"ר מרצ, זהבה גלאון, תקפה את נתניהו ואמרה כי עלות נסיעתו "שוברת שיאי אבסורד". לדברי גלאון, עלות הביקור והתוכנית לחיזוק הקשרים הכלכליים עם אפריקה שאושרה בשבוע שעבר בממשלה היא "פסטיבל ראוותני שבינו לבין פיתוח הקשרים עם אפריקה אין דבר. על אף שנתניהו אוהב טקסים בומבסטיים שמעניקים אשרור למנהיגותו, טוב יעשה אם יצמצם את עלות הביקור לסכום סביר, ואת היתר ישקיע בחיזוק הקשרים הכלכליים ושיתופי הפעולה עם יבשת אפריקה".

הבוקר בפתח ישיבת הממשלה, התייחס נתניהו לביקורו באפריקה. "יש כאן כניסה מחודשת של ישראל ליבשת אפריקה", אמר. "בכוונתנו לחזור לאפריקה כשם שאפריקה חוזרת לישראל. יש לכך השלכות חשובות מאוד בגיוון הבריתות הבינלאומיות שלנו והיחסים הבינלאומיים שהולכים ומתרחבים למעצמות לאסיה, לרוסיה, לאמריקה הלטינית וכמובן עכשיו, ליבשת אפריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully