וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפרסום בוואלה! NEWS: האח האבוד של ורוניקה יורשה לבקר בישראל

3.7.2016 / 12:02

במשך חודשיים סירב משרד הפנים לאשר לאחיה למחצה של ורוניקה גלינסקי להגיע מנפאל. לאחר פרסום הכתבה, אושר הביקור בישראל. למרות השמחה על ההחלטה, היא עדיין כועסת: "העבירו אותי מלחמת עולם"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל

לשכת רשות האוכלוסין וההגירה בחיפה הודיעה בשבוע שעבר לוורוניקה גלינסקי מטירת כרמל כי אחיה למחצה יוכל להגיע לביקור בישראל. זאת, לאחר הפרסום בוואלה! NEWS. גלינסקי נסעה במסגרת הסדרה "אבודים" לנפאל, וגילתה כי יש לה אח מאביה, שנעלם מהארץ למשך חמש שנים ומת.

אחיה בן ה-14, נירוסטה גודר, יורשה לבקר בישראל למשך חודש, שבו יוכל להכיר את משפחתו. ההחלטה מגיעה לאחר שמשרד הפנים התנגד נחרצות לבקשה, מחשש שהאח יישאר בישראל.

"למול מכלול הנתונים המצויים בתיק, ולאור נסיבות העניין, וכן לאור עברה של המזמינה בישראל, החלטתי כי יש בנסיבות העניין מקום לאשר כניסת מרשך לישראל לתקופת ביקור בת 30 ימים, וזאת בכפוף להפקדת ערבות בנקאית בסך 40 אלף שקלים לשם הבטחת יציאת מרשך מישראל בתום התקופה", נמסר מרשות ההגירה והאוכלוסין. גלינסקי שמחה על ההחלטה ואמרה כי "טוב שהם החליטו לאשר את הכניסה שלו לארץ".

עוד בוואלה! NEWS:
הצהרה מפתיעה מארדואן: "נעניק אזרחות לפליטים סורים"
בתו של מיכאל מרק נפרדת: "אבא אהוב, תתפלל על אימא שלנו שאהבת"
נעצרה אחותו של המחבל שרצח את הלל: חשודה שידעה ולא דיווחה

ורוניקה גלינסקי ואחיה למחצה בביקור בנפאל. באדיבות המשפחה
ורוניקה גלינסקי ואחיה בביקור בנפאל/באדיבות המשפחה

גלינסקי התרעמה על התנהלות משרד הפנים. "מה עבר עליי בחודשים האחרונים, מלחמת עולם", מחתה. "אם אני רוצה להביא את אחי לביקור בארץ, לאן הוא יכול לברוח לי? הוא נכנס לחודש ועוזב את הארץ. מה, אני מביא אותו לעבוד? לסחור בו? אני לא עושה דברים שהם לא חוקיים. בינתיים עשרות אלפי מסתננים נכנסו למדינת ישראל ולא עשו איתם דבר, אני לא עבריינית".

"אקח אותו לטייל", סיפרה גלינסקי. "נבקר בקבר של אבא שלי, נכיר לו את המשפחה, נקנה לו בגדים, נעליים ומחשב. הילד מתחנן כבר ארבעה חודשים שהוא רוצה להכיר את המשפחה שלו. אז מה, יש לי לב מאבן? משרד הפנים היה אטום עד עכשיו, והוא צריך לעשות בדק בית". גלינסקי הוסיפה: "זה ילד שאבא שלי הביא לעולם, ולא קיבל כלום. אני רוצה לפצות אותו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
תושבת טירת כרמל מצאה אח בנפאל ונאבקת להביאו לביקור בארץ. שלומי גבאי
"אני רוצה לפצות אותו". גלינסקי/שלומי גבאי

ליאת שטיינברג, עורכת הדין של גלינסקי מטעם האגף לסיוע במשרד המשפטים בירכה על ההחלטה. "ההחלטה החדשה שהתקבלה הינה ראויה וצודקת. טרם הוכרעה תביעת הוכחת האחים שהגשתי, ובהתאם לתוצאת התביעה נמשיך לפעול למיצוי זכויות האח הנפאלי בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully