וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נפצעה בפיגוע יום לפני חתונת בתה: "אמא עושה את עצמה חזקה בשבילי"

1.7.2016 / 0:07

לובה גודימוב נדקרה בגבה בפתח מספרה בנתניה, כשערכה הכנות אחרונות לחתונת בתה, מרינה, שאמורה להיערך היום בתל אביב. "העיקר שאני חיה, הלוואי שאני אוכל להגיע לחתונה", אמרה האם. בפיגוע נפצע גם גבר כבן 40 באורח קשה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק

בווידאו: תיעוד המרדף אחר המחבל בזירת הפיגוע

לובה גודימוב, שנפצעה אמש (חמישי) בפיגוע הדקירה בנתניה, ערכה הכנות אחרונות לקראת חתונת בתה, מרינה, שאמורה להתקיים היום. גודימוב נדקרה בגבה בפתח מספרה בעיר, לאחר שהמחבל, וואיל אבו סאלח, דקר גבר כבן 40 במרחק כמה רחובות משם. המחבל נורה ונהרג בידי בעל דוכן בשוק העירוני הסמוך למקום. היא פונתה לבית החולים לנידאו בעיר כשמצבה מוגדר קל והועברה בהמשך לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה.

בשיחה עם וואלה! NEWS סיפרה גודימוב כי היא חוששת שלא תוכל להגיע לחתונת בתה, אך האירוע יתקיים בכל מקרה. "הרגשתי מכה חזקה בגב לא ראיתי שום דבר מאחורה, הבנתי שדקרו אותי. הספרית צעקה והייתה בלחץ, כל האנשים בשוק התחילו לצעוק 'מחבל! מחבל!'. אני לא אצליח להגיע לחתונה אבל העיקר שאני חיה, הלוואי שאני אוכל להגיע", אמרה.

עוד בוואלה! NEWS:
חשש בפרקליטות: הרב פינטו יזכה לקיצור עונשו ולא יתייצב למתן עדות
לאחר שאף אישה לא התלוננה: התיק נגד סילבן שלום נסגר אחרי חצי שנה
נאבקים בסרטן ובעישון: נחנך מרכז אונקולוגי חדש בבית החולים רמב"ם

מרינה סרקוב בתה של לובה גודימוב שנדקרה בפיגוע בנתניה 30 יוני 2016. שלומי גבאי
"אתה לעולם לא חושב שזה יקרה למישהו שאתה מכיר". מרינה, הערב/שלומי גבאי

מרינה, בתה של לובה, אמרה אמש כי היא רוצה להאמין שאמה תגיע לחתונתה בצהריים, המתוכננת להיערך בתל אביב, אך עוד מוקדם לדעת. לדבריה, אמה לא הבינה בהתחלה שנפצעה והופתעה מהבהלה סביבה. היא הוסיפה כי אמה נמצאת בהכרה מלאה ומבינה עכשיו את מה שקרה.

"צריך לבדוק שאין שטף דם פנימי. זה תלוי בהחלטת הרופאים, כרגע הם אמרו שנראה להם שאין דימום אבל הם רוצים לוודא את זה", סיפרה. היא הוסיפה שבזמן הפיגוע הייתה באולם שבו היא אמורה להתחתן לסידורים אחרונים וקיבלה הודעה כי אמה שכחה את מכשיר הטלפון שלה במספרה.

לובה גדימוב שנפצעה מדקירה בפיגוע בנתניה 30 יוני 2016. שלומי גבאי
גודימוב מועברת לבית החולים בילינסון, הערב/שלומי גבאי

"אמא מנסה להיראות חזקה גם כי אני בהיריון וגם כי אני מתחתנת מחר", אמרה מרינה. "היא עושה את עצמה חזקה במיוחד בשבילי. לא דמיינתי שכזה דבר יקרה לי. אתה שומע את זה בחדשות, אתה נתקל בהרבה פיגועים, אתה לעולם לא חושב שזה יקרה למישהו שאתה מכיר", אמרה.

(עדכון ראשון: 23:10)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההזמנה לחתונת הבת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הפיגוע, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully