וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ חזן: ההסתה של המחבלת זועבי הובילה לפיגוע בקריית ארבע

30.6.2016 / 21:00

חבר הכנסת קרא באולפן! NEWS להעניש את חברת הרשימה המשותפת בשל דבריה על צה"ל במהלך דיון בכנסת על הסכם הפיוס עם טורקיה. "שוב הטרור המילולי שלה הופך לטרור רצחני. הגיע הזמן לעשות לזה סוף"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין.

ח"כ אורן חזן (הליכוד) קרא היום (חמישי) באולפן וואלה! NEWS לוועדת האתיקה לנקוט צעדי ענישה נגד ח"כ חנין זועבי (הרשימה המשותפת) בעקבות דבריה אתמול על הסכם הפיוס עם טורקיה. חזן אף הוסיף כי פיגוע הדקירה הבוקר בקריית ארבע, שבו נרצחה הלל אריאל בת ה-13, הוא תוצאה של "דברי ההסתה" של זועבי .

"רק אתמול, אחרי דברי ההסתה של המחבלת זועבי, אמרתי שיש מי ששומע את הדברים שלה, שהיא מסיתה נגד חיילי צה"ל, נגד אזרחי מדינת ישראל לוקח סכין ויוצא לדקור. אנחנו עדים שוב לטרור המילולי שלה שהופך לטרור רצחני והגיע הזמן לעשות לזה סוף", אמר חזן.

הוא הוסיף כי אסור להכליל נגד כל ערביי ישראל בשל דבריה של זועבי. "אסור להאשים את ערביי ישראל, יש לי הרבה חברים ערבים בכנסת ומחוצה לה. היא דוגמה קיצונית למה שמסוכן במדינה, לא תמיד אפשר להיאבק ולהשתמש בדמוקרטיה כדי להלחם בטרור".

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו: "נבחן הדחת זועבי"; ליברמן: "צה"ל ילחם במחבלות בכנסת"
משפחת שאול לנתניהו: "צפצפת עלינו שנתיים - לא נשתוק עוד"
הקבינט אישר את הסכם הפיוס עם טורקיה; שלושה שרים התנגדו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ח"כ חזן במליאת הכנסת לאחר המהומה בעקבות דבריה של זועבי, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

זועבי התייחסה במהלך הדיון אתמול להשתלטות חיילי שייטת 13 על הספינה "מאווי מרמרה" בחודש מאי 2010. היא כינתה את הפעולה "מעשה פיראטי של מי שרצו לחטוף ולהרוג". בעקבות דבריה של זועבי פרצה מהומה בכנסת וח"כ חמד עמאר (ישראל ביתנו), שניהל את הדיון, הוציא כמה חברי כנסת מן המליאה.

"צה"ל הוא הצבא הכי מוסרי בעולם. כשאני מנהל את המליאה אף אחד לא יגיד שהוא רוצח", אמר ח"כ עמאר לאולפן וואלה! NEWS. "זועבי שיקרה לעצמה ושיקרה לבוחרים שלה שלא שלחו אותה לכנסת כדי להגן על המרמרה או על המשט. הבוחרים שלה שלחו אותה כדי להגן על החינוך שלהם, על התשתיות. לא עושים מפרובוקציה כזאת הון פוליטי. צה"ל מגן על חיי זועבי וזחלאקה", אמר עמאר.

לדברי עמאר, הוא הרגיש מחויב לדרוש מזועבי להתנצל מעל הדוכן. "במקום להתנצל, היא שוב תקפה את חיילי צה"ל ולכן הורדה מהדוכן והוצאה החוצה עם ח"כ זחאלקה", אמר עמאר. הוא הוסיף כי יש להרחיק מהמליאה כל חבר כנסת שייפגע בכנסת ישראל. "לא יכול להיות מצב שפרלמנט במדינת ישראל לא יתנהל כמו שצריך. לא ארשה לאורן חזן חברי ולח"כ זועבי לפגוע בכנסת ישראל. הכנסת מייצגת את כל אזרחי ישראל ולכן היא צריכה להיות הכי מכובדת שיש", אמר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ח"כ זועבי במליאת הכנסת לאחר המהומה שפרצה בעקבות דבריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully