וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של הנרצחת בת ה-13: "הלל ישנה בשלווה - והמחבל בא ודקר אותה"

רינה אריאל, שדיברה מבית החולים על בתה שנרצחה בפיגוע בקריית ארבע, ביקשה ש"כל אחד יתבונן בכאב". דודתה של הנרצחת סיפרה כי הנערה רקדה אתמול עד מאוחר והמחבל ניצל את העובדה שישנה כדי לדקור אותה. הלווייתה תיערך ב-18:00 בחברון

צילום: רוני כנפו, באדיבות המשפחה ו"חברים לשעת צרה", עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן" לירן מוסלי וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין

"הלל ישנה, רגועה ושלווה, ילדה שמחה. בא מחבל ורצח אותה במיטה שלה" - כך סיפרה היום (חמישי) בקול חנוק רינה, אמה של הלל יפה אריאל בת ה-13 שנרצחה הבוקר על ידי מחבל פלסטיני בקריית ארבע.

בדברים שנשאה בבית החולים שערי צדק, שאליה פונתה בתה, אמרה: "אני רק מבקשת שכל אחד יתבונן בכאב. תבואו לנחם ולחזק, להגיד שקריית ארבע שלנו ושאפשר לחיות בה ולהמשיך עם האהבה למקום ולארץ. הלל יהיה זכרך ברוך". בשעות הצהריים החל צה"ל להיערך לכתר את הכפר באני נעים, שממנו יצא המחבל שביצע את הפיגוע. בנוסף לכך, כוחות צה"ל פועלים כעת בתוך הכפר ונכנסים לבית המחבל לצורכי תחקור.

הלווייתה של אריאל תיערך בשעה 18:00 בחברון. מוקדם יותר שיתפה יעל קביליו, דודתה של הלל שנרצחה, פרטים מחייה של אחייניתה. היא סיפרה בבית החולים כי הנערה רקדה אתמול עד מאוחר במופע של להקת "הריקוד - המרכז לאמנויות המחול" בירושלים. היא ישנה בזמן שהמחבל נכנס לבית המשפחה.

הפיגוע בקריית ארבע - עדכונים אחרונים:
כוחות הביטחון זיהו חדירת מחבל – ולא הספיקו למנוע את הרצח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלל יפה אריאל עם הוריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנחנו באבל גדול", העידה. "הילדה עברה לילה של ריקוד, שמחה, רקדה. היא ישנה, נכנס מחבל, ורצח אותה. ילדה שישנה בביתה". קביליו הוסיפה כי המשפחה מצויה בצער ובכאב גדול. "עצם זה שנכנסים לבית, צריך לזה תעוזה גדולה. "היא ילדה חכמה עם מידות טובות, וזה כאב גדול".

משפחת אריאל, שמונה חמש נפשות – הורים ושלוש בנות - מתגוררת בקריית ארבע, והיא מחזיקה ביקב וכרם ענבים גדול. קביליו מתחה ביקורת על ראש הממשלה. "כדאי שהוא יתעשת, כי היום זה הבית הזה, ומחר זה אחר. זה רצח ואנחנו צריכים להתעורר. הלב פועם ודופק, אבל אנחנו חוסמים אותו. אם נתניהו לא יעשה משהו הקדוש ברוך הוא ייתן את השרביט למישהו אחר. אז בבקשה שיתעשת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הלל אריאל שנרצחה בפיגוע בקריית ארבע – רוקדת בהופעה ערב מותה. עמיחי מעטוף, ספק 500
"עבר עליה לילה של ריקודים ושמחה". הלל מופיעה, אתמול/ספק 500, עמיחי מעטוף

הרב רענן הורביץ, מנהל האולפנה שבה למדה אריאל, ספד לה במשדר וואלה! NEWS. "ילדה תמימה, חכמה ומושלמת", תיאר אותה, והוסיף: "כמו בעקידת יצחק, כשיצחק אמר לאברהם 'הנני' - הלל הייתה ילדה של 'הנני'. תמיד עזרה לכולם בענווה, בחן, בתמימות, ביושר, בהגינות". הורביץ אמר שמותה הוא "כרעם ביום בהיר".

כדי להתמודד עם המקרה, סיפר כי הם נעזרים "בחז"ל ובתורה", ואמר כי "התלמידות צמאות לשמוע על דרכו של העם היהודי". לדבריו, "זה הדבר הכי טבעי לעשות מול הפחד של התלמידים והמורים. הבנות גדולות מהחיים ומוכנות לשמוע. אמרתי להן שזו מצווה לבכות, אבל חשוב לשמור על גישה חיובית ולא לומר דברים כמו 'מוות לערבים'".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדרה המגואל בדם של הלל אריאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוחמד טראיירה, בן 19 מהכפר בני נעים הסמוך לחברון, חדר הבוקר לביתה של אריאל ודקר אותה למוות במיטתה. עם קבלת הדיווח על הפיגוע, הוקפצה למקום כיתת כוננות וירתה במחבל. במהלך ההשתלטות על המחבל נפצע באורח קשה אדם בן 31, החבר בכיתת הכוננות. נבדק חשד כי הוא נורה מירי הכוחות במהלך ההשתלטות על המחבל שחוסל. אריאל פונתה לבית החולים שערי צדק בירושלים, שם נקבע מותה.

מחקירה ראשונית עולה כי המחבל דילג מעל גדר הביטחון של היישוב. הוא הגיע לבית, המבודד יחסית בשכונה ונמצא בסמוך לישיבה התיכונית במקום, ופרץ לחדרה של הנערה.

חבר הכנסת יהודה גליק הגיע לבית החולים ואמר כי ד"ר עופר מרין, שטיפל בנערה טיפל גם בו אחרי ניסיון ההתנקשות. הוא סיפר כי מדובר במשפחה שפועלת בתחום הר הבית. גליק דיבר בדמעות וקרא בין היתר לחזק את הגורמים המתונים ברשות הפלסטינית ולהעניק להם "גזרים" כדי להפוך את הר הבית למוקד עולמי לשלום.

(עדכון ראשון: 12:08)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית משפחת אריאל, אחרי הפיגוע/מערכת וואלה!, צילום מסך
מוחמד טראיירה, מחבל שביצע את פיגוע הדקירה בקריית ארבע. 30 ביוני 2016. טוויטר, צילום מסך
המחבל שרוע על הקרקע/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully