וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשעה חודשים אחרי שחרורו: המסייע לרצח בפרשת פריניאן הואשם בתקיפה

30.6.2016 / 0:35

שמעון אלמקייס, שהשתחרר ממאסר בגין סיוע לרצח פנחס בוחבוט ב-1999, הואשם בהכאת גבר שעמו התווכח בקיוסק בקריית מלאכי. בעקבות התגרה, המתלונן רצח על פי החשד את קרוב משפחתו של אלמקייס

האחים פריניאן בבית המשפט. הארץ מוטי קמחי
האחים פריניאן/הארץ מוטי קמחי

שמעון אלמקייס, שהשתחרר לפני תשעה חודשים ממאסר בגין סיוע לרצח השוטר פנחס בוחבוט במסגרת פרשת פריניאן, מצא עצמו אתמול (רביעי) שוב על ספסל הנאשמים. על פי כתב האישום שהוגש נגדו לבית משפט השלום באשקלון, אלמקייס הכה גבר בקיוסק בקריית מלאכי לאחר ויכוח בין השניים, ומיוחסות לו עבירות של גרימת חבלה חמורה, פציעה ואיומים.

מכתב האישום עולה כי אלמקייס הסיר את חגורתו והצליף עמה בפניו של הגבר, עד שהאחרון נזקק לטיפול רפואי בבית החולים. לאחר כמה שעות, רצח על פי החשד הגבר, שהיה בעל עבר פסיכיאטרי, את קרוב משפחתו של אלמקייס בקריית מלאכי.

סנגורו של אלמקייס, עו"ד רובי גלבוע, מסר בתגובה: "מדובר בהגנה עצמית. המתלונן, שהוא חולה נפש מסוכן ביותר, תקף את מרשי בסכין, זאת לאחר קנטורים חוזרים ונשנים של מרשי. המתלונן בעל היסטוריה של אפיזודות פסיכוטיות שבהן תקף עוברים ושבים ואת בני משפחתו בסכין. לאחר האירוע, שבגינו הוגש כתב אישום, רצח המתלונן באלימות קשה קורבן תמים. המתלונן הנ"ל שוחרר מאשפוז פסיאטרי לאחרונה ב-20 ביוני, זאת לאחר שתקף את בני משפחתו בסכין. לולא היה מדובר באלמקייס, ברור לכל כי כלל לא היה מוגש בתיק מעין זה כתב אישום. נוצרת תחושה קשה שגורמי האכיפה והטיפול מנסים לכסות על מחדלם בהגשת כתב אישום זה".

אלמקייס הואשם בסיוע לרצח פנחס בוחבוט בשנת 1999 בידי האחים שרון ועודד פריניאן. בוחבוט היה מאושפז בזמן הרצח בבית החולים שיבא בתל השומר, זאת לאחר ניסיון קודם לחסלו בידי אלמונים שהמתינו בסמוך לביתו באשקלון. האחים פריניאן ביקשן מאלמקייס ומהשוטר צחי בן אור להשלים את המשימה לרצוח את בוחבוט בזמן אשפוזו. אלמקייס הורשע לבסוף בכך שירה למוות בבוחבוט במחלקת אף, אוזן וגרון בבית החולים ב-25 בספטמבר 1999, יחד עם עם בן אור.

עוד בוואלה! NEWS:
חבר מועצה מקדם הצעה דחופה: חוף נפרד לערבים בראשון לציון
אסיר שנמלט דרך המנהרה שהתגלתה בפונאר: "שרפתי את המשפחה שלי"
איזנקוט בטקס למבצע אנטבה: "הטרור עדיין פושט ולובש צורה"

(עדכון ראשון: 22:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully