וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "נבחן הדחת זועבי"; ליברמן: "צה"ל ילחם במחבלות בכנסת"

30.6.2016 / 0:25

שר הביטחון כינה את חברת הכנסת מהרשימה המשותפת "מחבלת", לאחר המהומה שעוררה מוקדם יותר במליאה כשקראה לחיילי צה"ל שהשתלטו על משט המרמרה "רוצחים". נתניהו פנה ליועמ"ש בניסיון לבדוק אם ניתן להדיח אותה. במהלך המהומה הוצאה ח"כ גלאון מהאולם לאחר שהגנה על זועבי

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: שניר דבוש

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס אמש (רביעי) בהתבטאות חריגה לחברת הכנסת חנין זועבי (הרשימה המשותפת) ואמר "חיילי צה"ל ימשיכו להילחם נגד מחבלים בים, באוויר וביבשה - וזה כולל מחבלות ששטות בים והן חברות כנסת". בדבריו, התייחס למהומה שעוררה מוקדם יותר בדיון במליאה שעסק בהסכם הפיוס עם טורקיה, ובו קראה ללוחמי השייטת שהשתלטו על כלי השיט "הם רוצחים".

מוקדם יותר אתמול, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הוא שוחח עם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט כדי לבחון את הליכי הדחתה של זועבי מהכנסת. "שוחחתי שוב עם היועץ המשפטי לממשלה כדי לבחון את קידום הליך הדחתה של זועבי מהכנסת", כתב ראש הממשלה אמש בחשבון הטוויטר שלו. "במעשיה ובשקריה היא עברה כל גבול ואין לה מקום בכנסת".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
חרף ההחלטה להקשות התנאים: אסירי חמאס קיבלו ערוצי יורו וביצים רכות
חבר מועצה מקדם הצעה דחופה: חוף נפרד לערבים בראשון לציון
מצטרף למרוץ לנשיאות: אובמה יופיע לצד קלינטון בעצרת בחירות

חנין זועבי במליאת הכנסת - ראשוני. ערוץ הכנסת
זועבי, עמר וחזן במליאה, אתמול/ערוץ הכנסת

המהומה החלה כשחברת הכנסת נשאה דברים ברקע הסכם הפיוס עם טורקיה. "עמדתי כאן לפני שש שנים. זוכרים את ההסתה, השנאה והרעש שהיו? ולאן הגענו? להתנצלות ולפיצוי למשפחות של מי שקראו להם טרוריסטים", אמרה זועבי. "אלה שהתעמתו עם החיילים ניסו למנוע מעשה פיראטי של השייטת שרצתה כנראה לחטוף ולהרוג". ח"כ אורן חזן (הליכוד) צעק לה: "את מדברת על החיילים? צריך לקרוא לך קפטן הוק. את פיראטית, תומכת בטרור. רוחי לעזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

גלאון הגנה על זועבי - והוצאה מהמליאה

ח"כ חמד עמאר (ישראל ביתנו), שניהל את הדיון, אמר כי זועבי רוצה להתנצל, אך כשניתנה לה רשות הדיבור היא דרשה בעצמה התנצלות "לכל הפעילים הפוליטיים שהיו על המרמרה והתנצלות לחברת הכנסת חנין זועבי שתקפתם ורדפתם אותה שש שנים". "כולכם צריכים להתנצל, כל חברי הכנסת בבניין הזה", אמרה. חזן המשיך בצעקות ביניים וקרא "בוגדת, את המסיתה הלאומית, לכי לעזה". לאחר מכן, פנה לעמאר ואמר: "יש גבול, תוריד אותה מהדוכן".

"מי שרצח הוא שצריך להתנצל. אתם צריכים להתנצל", המשיכה זועבי – אך במליאה כבר נתגלעה מהומה של ממש. ח"כים רבים התגודדו סביב הדוכן ודרשו להוריד אותה ממנו. לבסוף, עמאר הורה להוציא אותה בטענה כי "שיקרה" באמרה שתתנצל. בשלב זה, התרעמה גלאון ושאלה למה הוא לא הוציא גם את חזן שהתפרץ – אך הוצאה בעצמה. במהלך המהומה הוצא גם ח"כ מיקי לוי, שצעד לחברי בל"ד "בוגדים".

(עדכון ראשון: 20:29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully