וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת שאול לנתניהו: "צפצפת עלינו שנתיים - לא נשתוק עוד"

בפנייה חריפה לראש הממשלה, כתב אחיו של החלל השבוי כי המשפחה מתכוונת להפסיק להתנהל ברוגע מול השלטון ולהתחיל להיאבק להשבת גופת בנה. "חשבנו שיש דרך שקטה להחזיר את הבנים – הוכחת שטעינו". אמו אמרה לאולפן וואלה! NEWS: "נוריד את הממשלה הזאת"

צילום: רוני כנפו ורויטרס, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין.

"הפעם עברת כל גבול. אתה מרשה לעצמך לכעוס עלינו? באיזו זכות?" – כך כתב היום (רביעי) אחיו של החלל השבוי אורון שאול, אבירם, במכתב פתוח וחריף לראש הממשלה בנימין נתניהו. לדבריו, נתניהו הביע כעס על המשפחות של שאול, הדר גולדין ואברה מנגיסטו, כשנפגשו עמו אתמול ברקע חתימת הסכם הפיוס עם טורקיה – שלא כלל סעיף הנוגע לשבת הבנים.

"נכון, אתה ראש ממשלה ואני מכבד אותך, אבל לכעוס עלינו אתה ממש לא יכול", כתב. "אני אחדש לך משהו: אתה חייב לנו, לא אנחנו לך. אנחנו שלחנו את הדבר הכי יקר לנו בעולם והוא לא חזר, ולא רק שהוא לא חזר אלינו, הוא גם נשאר שם, בעזה. יצאנו מעזה והשארנו את אורון מאחור. אתה עדיין מרשה לעצמך לכעוס עלינו. אם עוד לא הבנת, הבן שלנו בעזה כבר שנתיים, אז אתה ממש לא יכול לכעוס עלינו".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
הקבינט מתכנס לאישור הסכם הפיוס; משפחת שאול: "נשתק את המדינה"
משפחות הנעדרים נפגשו עם רה"מ: "נכנסנו בתקווה ויצאנו מאוכזבים"
משפחות גולדין ושאול: "זקוקים לכל בית ישראל כדי להשיב את הבנים"

משפחות אורון שאול והדר גולדין לאחר פגישתם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, לשכת רה"מ. יוני 2016. נועם מושקוביץ
הוריהם של הדר גולדין ואורון שאול מחוץ למשרד ראש הממשלה, אתמול/נועם מושקוביץ

עוד הוא כתב כי המשפחות מאסו בהבטחות. "תודה שצפצפת עלינו שנתיים שלמות. שנתיים שלמות שבהן לא פצינו פה, שנתיים שלמות שבהן נתנו לך ולכל הסובבים אותך יד חופשית מבלי להתערב ויותר מזה גם מבלי לדעת דברים שלפעמים גם דרשנו לדעת אך בשביל המטרה הקדושה ויתרנו, ויתרנו לא פעם ולא פעמיים", כתב.

לדבריו, מעתה המשפחה מתכוונת להפסיק להתנהל ברוגע, ותחל להעלות הילוך. "זה לא יכול להימשך ככה יותר. פשוט לא. אם אתה חושב שעוד פעם נוותר, או עוד פעם נהיה בשקט עוד איזה שנתיים, אז אני מודיע כאן ועכשיו אנחנו נהפוך אבן אבן במדינה הזאת. אם היא תהיה כבדה, נרים אותה עם שופל. הפסקנו לוותר, הפסקנו לשתוק, הפסקנו להיות משפחה 'אצילה'. רצינו, באמת שרצינו. רצינו להראות שיש דרך אחרת, דרך שונה, דרך שקטה, דרך שעוד לא הכירו כאן כדי להחזיר את הבנים הביתה. כן, נכון, טעינו. אבל מזל שיש אותך, הצלחת להסביר לנו יפה מאוד שטעינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שנתיים נתניהו צפצף עלינו". מנגיסטו, שאול וגולדין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר אמו של אורון שאול, זהבה, אמרה בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי ההסכם הוא "אות קלון לממשלה". "אני לא מצליחה להבין את הממשלה הזאת, שדואגת רק לחמאס ולא לבנים שלנו. דואגת רק לגז, ולא לבנים שלנו. זו תעודת עניות. אות קלון לממשלה הזאת", אמרה מחוץ לבית ראש הממשלה. "לא ייתכן שממשלה כזאת תמשיך להיות ממשלה. אנחנו נוריד אתכם. אם לא תתחילו להסתכל גם על הבנים, אין לכם את הזכות להיות בממשלה".

לאחר מכן, פנתה לחברי הכנסת. "כשזה יגיע עליכם זה יישמע אחרת. היום זה אנחנו, מחר זה אתם, תזכרו את הדברים", אמרה. "אני לא מתכוונת לשבת בשקט, אני אהפוך את המדינה. עם כל זה שאני מרגישה לא טוב, אני אאזור כוחות ואחסום את זה. אני לא אתן לכם לזוז. לא היה ולא יהיה, אני מבטיחה, מילה שלי זאת מילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully