וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרף ההחלטה להקשות התנאים: אסירי חמאס קיבלו ערוצי יורו וביצים רכות

29.6.2016 / 18:00

הממשלה החליטה להקשיח את תנאי המאסר של אנשי הארגון הכלואים בישראל לאחר רצח שלושת הנערים, אך לוואלה! NEWS נודע כי לאחרונה שב"ס העניק ל-3,500 האסירים שורת הטבות. בין היתר: הגדלת תקציב הקנטינה ב-200 שקלים והגדלת ערוצי הטלוויזיה

בית סוהר נפחא. שירות בתי הסוהר, אתר רשמי
כלא נפחא, שבו שוהים אסירים ביטחוניים/אתר רשמי, שירות בתי הסוהר

לאחר חטיפתם ורציחתם של שלושת הנערים ביוני 2014 החליטה הממשלה להקשיח את תנאי המאסר של אסירי חמאס הכלואים בישראל. ואולם, לוואלה! NEWS נודע כי בחודשים האחרונים תנאיהם דווקא השתפרו עם שורת הטבות שניתנה להם על ידי שב"ס. בין היתר, זוכים האסירים לצפות במשחקי יורו 2016, אליפות אירופה בכדורגל.

בפיקודה של נציבת שירות בתי הסוהר עפרה קלינגר, הוגדל מספר ערוצי הטלוויזיה שפתוחים בפני 3,500 אסירי חמאס משלושה לחמישה, ובאחרונה אף לשבעה. שניים מהערוצים משדרים את משחקי הכדורגל בכל שעות היום. בנוסף לכך, הוגדל חשבון הקנטינה לכל אסיר ב-200 שקלים, כך שהם יכולים לקנות מוצרים רבים יותר.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
מהומה בנאומה של זועבי בכנסת: "רצחתם על המרמרה - תתנצלו בפניי"
הקבינט אישר את הסכם הפיוס עם טורקיה; שלושה שרים התנגדו
מתקרבים לפיוס: פוטין וארדואן שוחחו אחרי יותר מחצי שנה של נתק

חגיגות ברמלה בעקבות שחרור 550 אסירים ביטחוניים מישראל לגדה, דצמבר 2011. רויטרס
אסירי חמאס חוגגים את שחרורם במסגרת עסקת שליט, 2011/רויטרס

בכך לא תמו ההקלות - קלינגר אף אישרה בצו חריג לאסירי חמאס לאכול ביצים רכות. מדובר במאבק שניהלו האסירים במשך שנים ארוכות נגד שב"ס וקצין הרפואה שלו, וזכה לכינוי "ביצי חמאס". קצין הרפואה הראשי של שב"ס אסר להעניק ביצים רכות לאסירים, מחשש למחלות ולבעיות תברואה, אך בניגוד להמלצתו – הוחלט לאפשר להם לקבל אותן בארוחות.

"ההחלטה להתכופף בנושא הביצים הרכות מול אסירי חמאס התפרשה בקרב האסירים כחולשה של השירות", אמר קצין בכיר בשב"ס. "זו הסיבה שאנחנו רואים יותר ויותר דרישות של האסירים לקבל הטבות. השיא הגיע בהענקת ערוצי הטלוויזיה, כולל ערוצי היורו, לאסירים".

טרם התקבלה תגובת שב"ס.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

משפחת שאול: "מדינת ישראל רומסת ערכיה ומפגינה חולשה"

משפחתו של החלל השבוי אורון שאול התייחסו לפרסום וטענה, ברקע חתימת הסכם הפיוס עם טורקיה, כי המדינה ממשיכה להפגין חולשה כלפי עובדיה. "מדינת ישראל איננה מבצעת את החלטותיה, מפגינה חולשה כלפי אויביה, ורומסת את הערכים", נמסר. "שבר ומשבר אמון של המשפחה במדיניות הממשלה והעומד בראשה".

בהכנת הידיעה השתתף אלי אשכנזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully