וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה ממליצה להעמיד לדין יועצת בכירה במשרד ראש הממשלה

28.6.2016 / 17:05

המשטרה הודיעה כי גיבשה די ראיות נגד פרח לרנר בחשד לעבירות של מרמה ושל הפרת אמונים. חומר החקירה הועבר לפרקליטות המדינה. החקירה נפתחה בהוראת היועמ"ש לשעבר וינשטיין. עורך דינה של לרנר: "אין לנו ספק שהפרקליטות תסיק כי לא נפל רבב בכל התנהלותה"

פרח לרנר, עובדת בכירה במשרד ראש הממשלה. מיכל פתאל, הארץ
החקירה החלה ביולי לשעבר. פרח לרנר/הארץ, מיכל פתאל

המשטרה הודיעה היום (שלישי) כי היא ממליצה להעמיד לדין את פרח לרנר, יועצת בכירה במשרד ראש הממשלה, החשודה בקבלת דבר במרמה ובהפרת אמונים. חומרי החקירה הועברו למחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה. בחודש אוקטובר האחרון היא הושעתה מתפקידה למשך ארבעה חודשים בשל העובדה שהעבירות שבהן היא חשודה נושאות עמן קלון.

לפי הודעת המשטרה, במסגרת החקירה נגד לרנר נגבו עדויות רבות, נתפסו מסמכים בהיקף נרחב ולרנר נחקרה באזהרה. גם בעלה, איש יחסי הציבור אבי לרנר, נחקר בחשד לסיוע בביצוע עבירות אלו. החקירה החלה ביולי לשעבר לבקשת היועץ המשפטי לממשלה דאז יהודה וינשטיין בשל החשד כי היא פעלה בניגוד עניינים במסגרת תפקידה.

עם סיום החקירה, הודיעה המשטרה, גובשו ראיות לכאורה המצביעות על ניגוד עניינים ועל העברת מידע לבעלה בנוגע לגורמים עסקיים שעמם עבד.

לקריאה נוספת בנושא
חשד לקלון: היועצת של נתניהו שחשודה במרמה הושעתה מתפקידה
הממליץ על יועצת נתניהו שנחקרת: המשנה ליועץ המשפטי לממשלה

עורך דינה של לרנר: בטוחים שהפרקליטות תסיק כי לא נפל רבב בהתנהלותה

עו"ד רועי בלכר ממשרד גולדפרב זליגמן, בא-כוחה של פרח לרנר, מסר בתגובה: "גברת לרנר היא עובדת ציבור מסורה, חרוצה וישרה, שעבודתה זוכה לשבחים רבים, הן של גורמים מכל גווני הקשת הפוליטית והן של גורמים מקצועיים בכל משרדי הממשלה. החקירה בעניינה בנוגע לניגוד עניינים אפשרי נמשכת כבר שמונה חודשים, וזאת כאשר מלכתחילה לא היה מקום לבדיקת העניין במישור הפלילי. אין לנו ספק שלאחר שהפרקליטות תלמד את תיק החקירה היא תגיע למסקנה שלא נפל רבב בכל התנהלותה של גברת לרנר".

(עדכון ראשון: 15:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully