וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 פעוטות מגן בבאר יעקב פונו לבית חולים לאחר שאכלו דג מקולקל

הפעוטות, לצד שניים מעובדי הגן, נשלחו לאסף הרופא, כשהם סובלים מפריחות ומגירודים. חלקם כבר שוחררו. מנהל הגן סיפר: "אני מודאג. אנחנו מקבלים אוכל טרי, אני לא יודע איפה הבעיה"

גן הילדים הגן הראשון שלי בבאר יעקב – ילדי הגן פונו לבית חולים בעקבות אכילת טונה. לירון מולדובן
גן הילדים בבאר יעקב/לירון מולדובן

30 פעוטות מגן ילדים ושניים מעובדי גן בבאר יעקב פונו היום (שלישי) למרכז לרפואת ילדים בבית החולים אסף הרופא בעיר לאחר שאכלו דג טונה מקולקל וסבלו מפריחות.

"כולם סובלים מתופעות קלות של פריחה וגרד בעור ומטופלים אצלנו על ידי צוותים מתוגברים", אמר פרופ' ערן קוצר, מנהל המרכז הרפואי לילד בבית החולים. "ילדים שהיו בגן ואינם סובלים מתופעות כלשהם אינם צפויים לפתח סימני הרעלה משמעותיים, ועל כן אין מקום לחשש בקרב ההורים".

גיא, מנהל גן הילדים "הראשון שלי", סיפר כי "אני מרגיש בסדר, אבל בהחלט מודאג. אנחנו שומרים על קשר רציף עם ההורים שהילדים שלהם מרגישים טוב, חלקם כבר שוחררו". לדבריו, "אנחנו מגישים ארוחות לילדים, מקבלים אספקה טריה ממרכז המזון, ובין השאר אנחנו מקבלים טונה. תאריך הייצור הוא בסדר אז אנחנו לא יודעים מה הבעיה. עכשיו זה נבדק במעבדה של אסף הרופא".

הוא הוסיף כי "אחת המטפלות שלנו, שהיא בהיריון, גם אכלה מהטונה. זיהינו תגובות אצל הילדים של עיניים נפוחות ואדמומיות ונקודות לבנות על הילדים. עברנו השתלמות של מד"א אז הגבנו בקור רוח וישר הזמנו אמבולנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully