וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסה להימלט מאופנוען שניסה לחסלו - ונעצר בשל "נהיגה קלת דעת"

27.6.2016 / 14:30

יבגני ז'וקוב נסע עם אמו במכונית, כשלפתע אופנוען נצמד אליהם ופתח בירי לעברם. בתגובה, ז'וקוב פגע באופנוען והגיש תלונה במשטרה, אלא שאז הוחלט לעצור גם אותו בחשד לנהיגה פוחזת. מעצרו הוארך ביממה, אך במשטרה מודים: "יש כאן מורכבות"

צעיר נורה למוות על ידי אופנוען בחולון. דרור עינב
ניסה להימלט מניסיון התנקשות - ונעצר/דרור עינב

היעד לחיסול הפך לעצור - כי ניסה לדרוס מתנקש שירה לעברו: יבגני ז'וקוב, חייל בן 21, נסע אתמול (שני) יחד עם אמו ברכב, כאשר אז נצמד למכוניתם רוכב אופנוע שהחל לירות לעברם. בתגובה לירי, ז'וקוב הסיט את מכוניתו והתנגש ברוכב האופנוע, מהלך שאותו הוא יסביר כניסיון להפסיק את הירי.

מיד לאחר מכן נמלטו ז'וקוב ואמו מהזירה, תחילה עם כלי הרכב ובהמשך נאלצו לנטוש את מכוניתם, בשל התאונה ותקלה שהתעוררה ברכב בעקבותיה. הם המשיכו רגלית לעבר ביתם ולאחר מכן לתחנת משטרת השכונות בדרום תל אביב. המשטרה עצרה את היורה, שאותר פצוע בזירה, אולם בשלב זה החליטו החוקרים לעצור גם את היעד לניסיון החיסול בחשד לנהיגה פוחזת לאחר שפגע באופנוען.

החייל החשוד טען כי הוא לא מכיר את היורה, ולא ברור לו מה יכול היה להיות המניע למעשה. הבוקר הוא הובא לבית משפט השלום בתל אביב, וחוקר המשטרה רס"מ ישראל סיונוב טען בפני השופטת רונית פוזנסקי כץ כי "החקירה בראשיתה, וכבר אציין שהאירוע בעל מורכבות מסוימת והתמונה עדיין לא ברורה". מעצרו של ז'וקוב הוארך ביממה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully