וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עצוב: נמצאה גופתה של החוזרת בשאלה שנעדרה משבוע שעבר

גופתה של אסתי ויינשטיין, בת 50, אותרה בתום שבוע של חיפושים קדחתניים אחריה. זאת לאחר שהיא הותירה מכתב התבאדות ובו פירטה על מצבה הנפשי הקשה בעקבות ניתוק יחסיה עם ילדיה

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

גופתה של אסתי ויינשטיין, יוצאת בשאלה בת 50, שנעדרה זה יותר משבוע נמצאה היום (ראשון) ברכב באשדוד. בשבוע האחרון נערכו חיפושים קדחתניים אחריה לאחר שהותירה מכתב התאבדות ובו פירטה על מצבה הנפשי הקשה. היא כתבה שהוא נגרם לה בעקבות ניתוק יחסיה עם ילדיה והוריה לאחר שחזרה בשאלה.

ויינשטיין, חסידת גור לשעבר ואם לשבע בנות בוגרות, התגוררה בשנים האחרונות עם בן זוגה בעיר אזור, יחד עם בתה השלישית תמי מונטג, שיצאה גם היא בשאלה. בנותיה האחרות ניתקו עמה קשר. "אני מבינה שאני חולה ותלותית ואני לא רוצה להמשיך ולהיות למעמסה עליכם", כתבה ויינשטיין במכתב שהשאירה. "אל תשקיעו הרבה בטקס, משהו צנוע עם המון פרחים, ותזכרו שזה מה שבחרתי שהכי טוב בשבילי. גם אם תגידו שאני אנוכית אני מקבלת בהבנה את חוסר ההבנה שלכם".

הקשיים בחייה של ויינשטיין החלו לפני שבע שנים כשהחליטה לחזור בשאלה. "האחיות שלי ואבא שלי ניתקו איתנו כל קשר", סיפרה הבת מונטג בשבוע שעבר. "כל מה שהיא עשתה לא הצליח, הם לא מוכנים לקבל אותה והיא נשברה לאט לאט, יותר ויותר", אמרה הבת, והוסיפה: "היא עברה משבר מאוד קשה וניסתה ליצור עם האחיות שלי קשר ולהסביר להן מה גרם לה לעשות את זה".

מאגודת ה.ל.ל, הפועלת למען יוצאים בשאלה נמסר: "אנו בעמותת ה.ל.ל עצובים וכואבים לאבד את חברתנו אסתי ויינשטיין. מתנדבת פעילה וחברה בקהילת היוצאים בשאלה. לאסתי היו חברים רבים בה.ל.ל ואנו מרכינים ראש עם אבלה של המשפחה ועל אבדנה של חברתנו. יהי זכרה ברוך".

אסתי ויינשטיין, חוזרת בשאלה בת 50, נעדרת כבר יממה. באדיבות המשפחה
ויינשטיין/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully