וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני צעירים מואשמים שתקפו עובד בתחנת דלק: "צא החוצה, ערבי זבל"

24.6.2016 / 9:54

השניים, תושבי ירושלים, מואשים שתקפו עובד ערבי בתחנה בשכונת תלפיות בעיר. "בטח שמחת שסכנין ניצחו", איים עליו אחד מהם. לאחר שלא יצא מהתחנה, זרקו הנאשמים אבנים על מכוניתו

תחנת דלק מנטה, מרץ 2012. מוטי פישביין, ספק 500
נמנע מלפגוע במוכר בשל המצלמות במקום, והתגרה בו בניסיון לגרום לו לצאת עמו החוצה/ספק 500, מוטי פישביין

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה ביום רביעי כתב אישום נגד שני צעירים תושבי העיר, בגין ניסיון תקיפה בנסיבות מחמירות ממניע גזעני ואיומים ממניע גזעני. בכתב האישום מתואר כיצד ניסו השניים לתקוף עובד ערבי בתחנת דלק באזור התעשייה שבשכונת תלפיות. מעצרם הוארך עד לדיון נוסף בתנאי מעצרם.

על פי כתב האישום, השניים, ישראל ארוש, בן 19, ואריאל חליקה, בן 21, נכנסו לתחנה, ומשהבחינו כי העובד במקום הוא ערבי החלו לפנות לעברו בקריאות גזעניות ואף לשדלו לצאת החוצה "אם הוא גבר". בין היתר, אמרו לו השניים: "אתה בטח שמח שסכנין ניצחו 3-0 את בית"ר", "ערבי זבל, תצא החוצה ונזיין אותך יא מניאק" ועוד. לאחר שסירב לצאת מהתחנה, יצאו שני הצעירים ויידו אבנים לעבר מכוניתו של העובד.

האירוע התרחש בתחילת חודש מאי בשעת לילה מאוחרת, סמוך לחצות. ארוש נכנס לתחנת דלק "מנטה" ברחוב הסדנה שבשכונת תלפיות בירושלים. משהבחין כי המוכר בחנות הוא ערבי, שאל אותו: "מה, אתה ערבוש?". בתגובה אמר לו המוכר – המתלונן בתיק – "כולנו בני אדם, יהודים וערבים". ארוש החל לקלל אותו בתגובה, ואמר לו: "כולכם מניאקים, אם אתה גבר צא החוצה".

עוד בוואלה! NEWS:
"ב-16:00 תהיה שריפה ביער": הפירומן שמטיל אימה על ירושלים
חשד לרצח במעלות: אישה נמצאה חבולה וללא רוח חיים בדירתה
אישום נגד הגינקולוג מהשרון: אנס במרמה מטופלות שהגיעו למרפאותיו

תחנת המשטרה מרחב מוריה, תלפיות, ירושלים. ינואר 2016. נועם מושקוביץ
"בטח הזמנת משטרה, משת"פ". תחנת המשטרה בתלפיות/נועם מושקוביץ

חילופי הדברים בין השניים נמשכו. ארוש שאל את המוכר האם הוא אוהד את בית"ר ירושלים או את בני סכנין. לאחר שנענה על ידי המוכר כי הוא כלל אינו מתעניין בכדורגל אלא במוסיקה, אמר לו ארוש: "בטח אתה שמח שסכנין ניצחו 3-0". המוכר אמר לארוש שהוא לא מעוניין להתעמת איתו, ובשלב זה ניסה ארוש לגרום לו לצאת מהחנות כדי להתעמת איתו. לפי המתואר בכתב האישום, ארוש אמר למוכר: "יש פה מצלמות, אני לא יכול לעשות כלום, תצא החוצה נראה מי אתה".

ארוש יצא מהחנות ופגש בחברו, אריאל חליקה. השניים הצטיידו בכלי תקיפה חד ובתרסיס וחזרו לחנות, שם חשף ארוש בפני המוכר את החפץ שהיה ברשותו, כשהוא מנסה לגרום לו לצאת החוצה: "תצא החוצה יא מניאק". חליקה הצטרף לדבריו ואמר למוכר: "ערבי זבל, תצא החוצה ונזיין אותך יא מניאק".

לאחר שארוש הבחין כי המוכר הפעיל את לחצן המצוקה, הוא אמר לו: "בטח הזמנת משטרה, בגלל זה יש לך ביטחון כזה, אתה מלשן, משת"פ, יא זבל". לאחר שלא הצליחו לגרום למוכר לצאת מהחנות, יצאו השניים והחלו ליידות אבנים לעבר רכבו של המוכר ולעבר רכב נוסף, וגרמו לנזקים ולשבר בשמשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully